<
search
Russian
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    آموزشگاه طراحی طلا وجواهر

    آموزشگاه طراحی طلا و جواهر به شما کمک می کند تا در هنر طراحی جواهرات تسلط پیدا کنید. با اصول اولیه شروع کنید، سپس به تکنیک های پیشرفته تر مهره کاری و سیم کاری برسید.

    این کلاس طراحی جواهرات، الگوهای مختلف چیدمان، مهره های رشته ای، حلقه های پرش، انتقال سیم فرانسوی، خوشه های دانمارکی و گردنبندهای گره دار را آموزش می دهد.

    طراحان حرفه ای جواهرات این تکنیک های ساخت جواهرات را در ویدیوی HD خیره کننده خود نشان خواهند داد. آنها مهارت های اساسی کسب و کار لازم برای فروش کار خود را به صورت آنلاین یا حضوری در نمایشگاه های مختلف به شما ارائه می دهند.

    همه چیز درباره آشنایی با عملکرد آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

    آموزشگاه طراحی طلا و جواهر تمام لوازم موردنیاز را برای تکمیل یک سری پروژه های طراحی در طول دوره طراحی جواهرات در اختیار شما قرار می دهد. این شامل مهره ها و یک کیت ابزار کامل است.

    در آموزشگاه فرایند طراحی توسط مربی شما ارزیابی خواهد شد. مربی یک طراح جواهرات با تجربه است که به شما بازخورد می دهد و به شما کمک می کند تا مهارت های آموزش داده شده در دوره را تسلط پیدا کنید. پس از گذراندن دوره طراحی جواهر، هنرجویان قادر خواهند بود:

    • در هنر طراحی جواهرات از اصول اولیه تا تکنیک های پیشرفته تر مهره کاری و سیم تسلط داشته باشید.

    • مهارت های ساخت جواهرات را نشان دهید. این شامل الگوهای چیدمان، مهره های رشته، حلقه های پرش، انتقال سیم فرانسوی، خوشه های دانمارکی و گردنبندهای گره دار است.

    • جواهرات بی نظیری بسازید.

    • اهمیت رنگ، تعادل، حجم، تاکید، خط و بافت را هنگام ایجاد جواهرات شرح دهید.

    • استراتژی های کلیدی نمایش جواهرات را که کار شما را بهبود می بخشد توضیح دهید و از آنها عکس بگیرید.

    • خطوط منسجمی از جواهرات ایجاد کنید که نشان دهنده سبک خاص شما باشد.

    • مهارت ها و تکنیک های اساسی کسب و کار را برای فروش آنلاین یا حضوری کار خود توضیح دهید.

    • با یادگیری تکنیک ‌های جدید برای متمایز کردن جواهرات و همچنین نحوه یافتن راه‌هایی برای الهام گرفتن، خلاقیت خود را حفظ کنید.

    • آموزشگاه طراحی طلا و جواهر می تواند هنرجویان را برای مشاغلی به عنوان طراح و تعمیر جواهرات در خرده فروشی جواهرات خوب یا راه اندازی کسب و کار خود آماده کند.

    • دوره های آنلاین طراحی جواهرات موضوعات ضروری مانند نحوه تبدیل شدن به جواهر، تعمیر و اصلاح حرفه ای جواهرات، ست کردن سنگ ها، تغییر اندازه نوارها و تمیز کردن و تکمیل جواهرات را پوشش می دهد.

    • هنرجویانی که در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر ثبت ‌نام می‌ کنند، تجهیزاتی را برای ساخت جواهرات دریافت می ‌کنند، از جمله سیم ‌ها و لحیم ‌های مختلف، عینک ایمنی، دستکش ‌های نیتریل بدون خط و یک ابزار چرخشی دو سرعته با لوازم جانبی برس مویی.

    • برنامه های آنلاین آموزشگاه طراحی طلا و جواهر به اندازه کافی منعطف هستند تا بتوانید آنها را با سرعتی که برای شما مناسب است به پایان برسانید، بر اساس اینکه هر هفته چقدر زمان می توانید اختصاص دهید.

    نکات مهم یادگیری در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

    در اینجا قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که به شما کمک می کند بتوانید به راحتی یک جواهر بسیار درخشان را طراحی کنید:

    • چگونه می توان یک الگو را با پیروی از عناصر طراحی مناسب طراحی کرد و از مواد اولیه، جواهرات تمیز، خوش فرم و تمام شده ایجاد کرد.

     

    نکات مهم یادگیری در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

     

    • نحوه لحیم کاری قطعات جواهرات با انتخاب صحیح مشعل، سوخت، لحیم کاری، شار و شعله برای یک کار خاص و استفاده از روش های مناسب لحیم کاری.

    • نحوه ساخت مدل مومی با حکاکی یا ریخته‌گری در قالب لاستیکی، سرمایه‌گذاری را ایجاد کنید، مدل مومی را بسوزانید و قالب را با فلز مذاب با استفاده از فرآیندهای ریخته‌گری گرانشی، خلاء یا ریخته‌گری گریز از مرکز پر کنید.

    • نحوه اندازه‌گیری، برش و لحیم کردن یک بند حلقه سه لایه، اندازه‌گیری و قرار دادن تنظیمات شاخک، و نصب سنگ‌ های قیمتی در شاخک ‌ها.

    نتایج شغلی آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

    دوره های طراحی و تعمیر جواهرات در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر می تواند به هنرجویان کمک کند تا به صورت حرفه ای به عنوان جواهر فروش یا تعمیر جواهرات در فروشگاه های خرده فروشی، برای تولید کنندگان جواهرات یا حتی شروع کسب و کار خود آماده شوند.

    • الزامات صدور مجوز دولتی

    الزامات مجوز و یا گواهینامه برای مشاغل در این زمینه در هرکشوری یکسان نیست و ممکن است شامل الزامات آموزشی، آزمایشی و یا تجربی فراتر از موارد ارائه شده باشد. هنرجویان آینده نگر باید قبل از ثبت نام در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر بهتر است با هیئت صدور مجوز حرفه ای تماس بگیرند تا الزامات خود را تعیین کنند. 

    • مدرک معتبر در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

    برنامه‌ های آموزشی طراحی جواهرات با نرم افزار در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر برای آماده‌سازی شما به عنوان یک فرد حرفه‌ای طراحی شده‌اند. شما توسط کارشناسان صنعت هدایت و آموزش می‌بینید و تضمین می ‌کنند که همه هنرجویان آموزشگاه طراحی طلا و جواهر تحصیلات با کیفیتی را که سزاوار آن هستند، کسب کنند.

    چه یک مبتدی کنجکاو باشید و چه یک فلزساز تمرینی که می خواهید کار خود را به سطح بالاتری ببرید، برنامه آموزشگاه طراحی طلا و جواهر مرزهای خلاقانه شما را تغییر می دهد و مهارت های لازم برای موفقیت را به شما می آموزد.

    از سخنرانی های مکتوب دقیق و فیلم های آموزشی با کیفیت که به شما امکان می دهد جزئیات پیچیده را از نزدیک ببینید و بیاموزید. مربیان شما برای کمک به شما در تسلط بر تکنیک ها و مفاهیم چالش برانگیز حضور دارند. 

    نحوه کار در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

    آموزشگاه طراحی طلا و جواهر دوره های آموزشی را ارائه می دهد، از جمله فیلم های تولید شده زیبا، نمایش اسلایدهای روایت شده، اسناد دیجیتال، مصاحبه با کارشناسان، پخش زنده و موارد دیگر.

    همانطور که موارد آموزشی را کامل یاد می گیرید، به سادگی کار خود را در فضای اشتراکی خود آپلود می کنید، جایی که با کلاس شما به اشتراک گذاشته می شود، و مربی شما می تواند نشانه گذاری های بصری، ویدئو، بازخورد نوشتاری و ضبط شده را قرار دهد.

    به عنوان هنرجوی آموزشگاه طراحی طلا و جواهر، با مربیانی کار خواهید کرد که به شما کمک می کنند تا صدای منحصر به فرد و خلاق خود را در حالی که برای پیوستن به یکی از هیجان انگیزترین و خلاقانه ترین حرفه های امروزی آماده می شوید، پرورش دهید.

    متخصصان در این زمینه شما را از طریق تکنیک ‌هایی راهنمایی می ‌کنند که از مهارت ‌های سنتی در جواهرات گرفته تا جدیدترین آموزش ها در لیزر، سینتیک، رسانه ‌های ترکیبی، الکترونیک و مدل ‌سازی سه ‌بعدی را شامل می ‌شود.

    نمونه کار نهایی شما بر اساس طرح های پویا، طیف گسترده ای از مهارت های فنی و حس تجاری قوی شما را برای فرصت های شغلی زیادی که در دسترس است آماده می کند.

    • آنچه در کلاس های آموزش طراحی جواهرات آموزش می دهیم:

    1- عشق خود به آثار هنری را به یک حرفه تبدیل کنید. از تکنیک های سنتی در مهارت های جواهرات گرفته تا استفاده از برش های لیزری، الکترونیک و مدل سازی و چاپ سه بعدی. تمرکز بر پایداری و سازگاری با محیط زیست در مواد و رویه ها. در مورد کار با انواع فلزات با کیفیت و سنگ های قیمتی مناسب بیاموزید. 

     

    کلاس های آموزش طراحی جواهرات

     

    2- طراحان جواهرات معمولاً به دلیل علاقه به فعالیت های هنری و مد به سمت حرفه خود کشیده می شوند. طراحان ممکن است با جواهرسازان و مشتریان فردی کار کنند تا جواهراتی منحصر به فرد بسازند، یا برای تولیدکنندگانی که قطعات جدید را برای مجموعه های شرکت تولید می کنند، کار کنند. برخی از طراحان کارآفرین به راه اندازی کسب و کار ادامه می دهند و جواهرات طراحی شده را به نام خود می فروشند.

    3- در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر فلزکاری می تواند برای کسانی که خلاق و ماهر در دستان خود هستند، حرفه ای پر ارزش باشد. فلزکار مهارت های خود را در شکل دادن، بافت، شکل دهی و اتصال فلز از طریق ساخت و ریخته گری توسعه می دهد.

    کسانی که مهارت های فلزکاری دارند می توانند در سطح دانشگاه تدریس کنند. طراحی ظروف توخالی، جواهرات و حلقه های ازدواج سفارشی؛ کار در تعمیر جواهرات و تنظیم سنگ؛ از مهم ترین مسئولیت های متخصصین مجرب در این حوزه است.

    4- جواهرسازان از مشعل و ابزارهای مختلف دستی و مکانیکی برای اتصال، برش، شکل دادن و صیقل دادن فلز و ست کردن سنگ ها استفاده می کنند. انواع محلول های شیمیایی نیز برای افزودن رنگ و بافت سطح استفاده می شود. مسئولیت ها ممکن است از کمک به حل مشکلات طراحی، ساخت و ریخته گری، تعمیر اساسی و تمیز کردن طلا یا جواهر موردنظر متغیر باشد.

    سخن پایانی

    در مجموع آموزشگاه طراحی طلا و جواهر نقش موثری در فرایند یادگیری هنرجویان علاقه مند به طراحی طلا و جواهرات مختلف دارد. سعی کنید با شناسایی این آموزشگاه های معتبر، کسب و کار خود را بهبود بخشید.

    یکی از فروشگاه های معتبر در این حوزه کافه سیلور است. می توانید از فروشگاه کافه سیلور طلا یا جواهر موردنظر خود را انتخاب و بر اساس سلیقه خود محصول دلخواه خود را خریداری نمایید.

     

    blog.comments
    Write a comment Close
    *
    blog.comments.onlyregisteredusersleavecomments