<
search
Russian
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    فروشندگان قیمت مناسب جلاسنج نقره

     فروشندگان قیمت مناسب جلاسنج نقره

    یکی از راحتترین روشهایی که برای تمیز کردن و جلا دادن لوازم تزیینی و زیورالات از جمله زیورآلات نقره صورت می پذیرد استفاده از جلاسنج نقره ایت که تاثیر گذاری بسیار زیادی دارد که قیمت آن نیز نسبت به کارایی بالایی که دارد مناسب است.


    روشهای مختلفی برای تمیز کردن و براق کردن فلزات و زیورآلات وجود دارد و بعضی از آنها نیاز به وسایل خاصی دارد و انجام دادن آن برای همه امکان پذیر نیست ولی روشهایی وجود دارد که اکثر افراد میتوانند از آن استفاده کنند مثل همین جلاسنج ها..

    نقره یکی از زیباترین و پرکاربردترین فلزات گرانبها در سرتاسر دنیاست که به دلیل ظاهر فوق العاده ای که دارد، از آن در ساخت جواهرات و زیور آلات مختلف استفاده می شود. از سوی دیگر نقره به عنوان یک فلز با کارایی بالا، در بسیاری از صنایع مختلف نیز شناخته می شود و بنابراین از آن به عنوان یک فلز خاص یاد می شود.

    در بسیاری از مواقع و بنا به دلایل مختلف، ممکن است که زیور آلات نقره کدر شده و دیگر درخشش سابق را نخواهند داشت. به همین دلیل به جلا دادن یا براق کردن نیاز دارند. جلا دادن نقره با استفاده از روشی به نام جلاسنج نقره انجام می شود. این روش یک سیستم بسیار خاص است و اگر به دنبال خرید و تهیه آن هستید، بهتر است که به فروشندگان قیمت مناسب جلاسنج نقره مراجعه کنید و آن را تهیه فرمایید.

    در این مقاله از وب سایت کافه سیلور قصد داریم تا به بررسی جلاسنج نقره و نکات مربوط به آن و همچنین فروشندگان قیمت مناسب جلاسنج نقره بپردازیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

    جلاسنج نقره چیست؟ 


    یکی از روشهایی که برای رفع تیرگی فلزات به کار برده میشود همین جلاسنج است .این محصول یک براق‌کننده و پولیش سطوح مختلف فلزی است که با استفاده از آن می‌توان زیبایی ظاهری لوازم را دوچندان کرد.

    پس از به‌کارگیری جلاسنج، سطح فلزاتی همچون مس، برنز و استیل درخشنده‌تر شده و با از بین بردن چرک موجود بر روی سطح، زیبایی بصری آن دو جندان می‌شود. البته این تنها کاربرد جلاسنج نیست و شما می‌توانید از آن به منظور از بین بردن خش سی دی (CD) و یا چرک‌برداری برخی سطوح پلاستیکی نیز استفاده کنید.

    در ابتدا باید تعریفی از جلاسنج را خدمت شما عزیزان بیان کنیم و پس از آن به بررسی فروشندگان قیمت مناسب جلاسنج نقره بپردازیم. به صورت کلی باید اشاره داشت که جلاسنج یک محصول خاص است که به عنوان براق کننده و پولیش سطوح فلزی شناخته می شود. با استفاده از جلاسنج می توانید زیبایی فلزات مختلف را دو چندان کنید و ظاهری بسیار درخشان و براق به آن ها ببخشید.

    نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که پس از استفاده از محصول جلاسنج، سطح فلزاتی همچون مس، برنز و استیل بسیار زیباتر و درخشنده تر می شود و با از بین بردن کثیفی های موجود بر روی سطح فلزات، زیبایی بصری آن ها را دو چندان خواهد کرد.

    نکته بسیار مهم دیگری که باید بدانید، این است که جلاسنج تنها برای براق کردن فلزات کاربرد نخواهد داشت و حتی شما عزیزان می توانید از این محصول برای از بین بردن خط و خش سی دی ها و لوح های فشرده و یا پاک کردن کثیفی ها و آلودگی ها از روی سطوح فلزی، استفاده کنید.


    جلاسنج با چه مکانیسمی سطوح فلزات را براق و درخشان میکند؟


    در پاسخ به این سؤال باید گفت که جلاسنج در واقع با ایجاد اثر سایشی، سطح بسیار نازکی از بدنه بیرونی لوازم را ساییده تا درخشندگی آنها بیش از پیش شود. و اساس کارش سایش سطوح میباشد.


    توجه داشته باشید که ماهیت پولیش ایجاد براقی به واسطه سایش سطح میباشد، این بدین معناست که پولیش یک لایه بسیار نازک از سطح قطعه را حذف میکند و طبیعیست که لایه زیرین که پدیدار خواهد شد یک لایه نو و تمیز خواهد بود و نتیجتا قطعه ای با سطح براق و تمیز همانند روز اول خواهید داشت.

    به همین واسطه باید توجه داشته باشید که استفاده از پولیش در محل نا مناسب میتواند اثری کاملا معکوس و ناراحت کننده ایجاد کنند به این منظور که اگر فلزی با لایه آبکاری شده یا رنگ شده داشته باشید و در صورتی که این لایه ها نازک یا بی کیفیت باشند، استفاده از پولیش میتواند لایه آبکاری را از قطعه شما حذف کرده و جلوه نا مناسبی را ایجاد کند.

    پس ابتدا از لایه دار بودن فلز خود مطمین شوید و اگر هیچ لایه رنگ یا آبکاری وجود نداشت با خیال آسوده آنقدر پولیش کاری را ادامه دهید تا به نتیجه برسید و در صورتی که لایه آبکاری یا رنگ وجود دارد این کار را با احتیاط انجام دهید و به محض ایجاد نتیجه بهتر از قبل دست از کار بکشید.

    نحوه استفاده از جلاسنج چگونه است؟

    این سوال ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان به وجود بیاید و در این راستا باید اشاره داشت که محصول جلاسنج، با ایجاد اثر سایشی بر روی سطوح مختلف مانند فلزات، پلاستیک ها و .... سطح نازکی از بدنه بیرونی را ساییده و درخشندگی را به آن ها باز می گرداند و آن ها را مانند روز اول براق می کند.

    بسیاری از افراد گمان می کنند که طرز استفاده از جلاسنج نقره بسیار ساده است اما باید بیان کنیم که در کنار سادگی که این روش دارد، یک سری نکات ویژه و خاص را دارا می باشد که رعایت آن ها از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و سبب می شود تا به هنگام پولیش، برای فلز شما مشکلی به وجود نیاید و همچنین به بهترین شکل ممکن این کار انجام شود. در ادامه به بررسی طرز استفاده از جلاسنج نیز اشاره می کنیم. با کافه سیلور همراه باشید.

    طرز استفاده از جلاسنج:

    از جمله کاربردی ترین روش هایی که از آن برای پاک کردن کثیفی های و آلودگی های روی فلزات مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از محصولاتی به نام جلاسنج است.

    جلاسنج ها معمولا قیمت مقرون به صرفه و یا به اصطلاح ارزانی دارند و افراد به خصوص خانم ها می توانند از آن برای پاکسازی جواهرات و زیور آلات از ان بهره ببرند، البته در صورتی که بدانند چگونه باید از این محصول استفاده کنند.  

     

    طرز استفاده از جلاسنج

     

    همان گونه که در بخش قبل اشاره کرده ایم، استفاده از جلاسنج نقره نکات بسیار خاصی دارد که سبب می شود تا شما این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که استفاده از جلاسنج برای تمامی فلزات و سطوح یکسان نخواهد بود و شما عزیزان باید بر اساس جنس فلز جلاسنج را انتخاب کنید و از آن بهره ببرید.

    اما با این حال تقریبا مراحل میانی استفاده از این محصول تقریبا برای همه سطوح یکسان بوده و تفاوت خاصی بین آن‌ها دیده نمی ‌شود. برای استفاده از جلاسنج، می توانید بر اساس مراحل زیر عمل فرمایید:

    • در ابتدا باید سطح مورد نظر را کاملا تمیز کنید و سطح باید عاری از هر گونه آلودگی باشد. این نکته بسیار مهم است زیرا وجود آلودگی می تواند ت انتها کار شما را با مشکل مواجه کند بنابراین دقت کنید که هیچ گونه آلودگی در این ناحیه باقی نماند.  
    • پس از آن که سطح مورد نظر به صورت کامل تمیز شد، یک پنبه تمیز را به جلاسنج آغشته فرمایید.  
    • سپس پنبه را به آرامی بر روی سطح مورد نظر خود بکشید و بدین ترتیب این روند را تا رسیدن به یک نتیجه دلخواه ادامه دهید. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که مدت زمان کشیدن پنبه آغشته به جلاسنج به صورت میانگین تا 5 دقیقه باشد و بیش از این مقدار نشود.  
    • پس از براق شدن سطح با استفاده از یک دستمال، جلاسنج را از روی فلز مورد نظر پاک کنید.   

    همچنین باید اشاره داشت که اگر دمای سطح فلز مورد نظر گرم تر یا سردتر از دمای محیط بود، باید صبر کنید تا هم دمای محیط گردد و سپس از جلاسنج استفاده کنید.

    شما عزیزان می توانید پس از رسیدن دمای سطح به دمای اتاق، بهراحتی از جلاسنج خود استفاده کرده و سطحی براق و درخشنده به آن ببخشید. اما باید بدانید که تنها موارد ذکر شده، کل نکات استفاده از جلاسنج نمی باشد و باید استفاده از این محصول بر اساس نوع فلز انجام شود.


    قیمت پوليش فلزات به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:


    ۱- برند


    برند محصول یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت پولیش فلزات است. مارک‌های معروف و محصولات با کیفیت بالاتر ممکن است قیمت‌های بالاتری داشته باشند.


    ۲- حجم


    حجم محصول نیز بر قیمت آن تاثیر دارد. محصولات با حجم بالاتر معمولا قیمت بالاتری دارند.


    ۳- اجزاء


    نوع مواد به كار رفته در پولیش فلزات بر قیمت آن تأثیر می گذارد. محصولاتی که از مواد ارگانیک با کیفیت استفاده می کنند ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

     

    قیمت پوليش فلزات


    ۴- نوع فلز


    نوع فلز تمیز شده نیز بر قيمت اين محصول تاثیر دارد. برخی از فلزات مانند طلا و نقره نیاز به پرداخت خاص و بهتری دارند که می تواند باعث افزایش قیمت محصول شود.


    ۵- بازار


    شرایط بازار و رقابت در بازار نیز بر قیمت پولیش فلزات تأثیر می‌گذارد. در یک بازار رقابتی، برخی از تولیدکنندگان ممکن است قیمت‌های رقابتی را برای جذب مشتری ارائه دهند.


    از جلاسنج برای چه سطوحی میتوان استفاده کرد؟ 


    معمولاً برای تمیز کردن و براق کردن سطوح مختلف استفاده می‌شود. این محصول قابل استفاده بر روی انواع مواد شامل موارد زیر است: 


    ۱- جلاسنج فلزات: می‌تواند بر روی فلزاتی مانند استیل ضدزنگ، آلومینیوم، مس، برنج و طلا استفاده شود. با استفاده از آن می‌توان خطوط ریز، خراش‌ها و زنگ‌زدگی را از سطوح فلزی پاک کرد و آنها را براق و درخشان کرد.
    ۲- جلاسنج چوب: می‌تواند بر روی سطوح چوبی از جمله مبلمان، میز، درب و پنجره استفاده شود. این ابزار میتواند لکه‌ها، خطوط ریز و خراش‌های سطح را بهبود بخشید و به چوب براقیت و درخشندگی بیشتری ببخشد. 
    ۳- جلاسنج پلاستیک: مناسب برای تمیز کردن و براق کردن سطوح پلاستیکی مانند قطعات خودرو، لوازم التحریر، لوازم خانگی و سایر اشیاء پلاستیکی است.
    ۴- جلاسنج شیشه: می‌تواند بر روی سطوح شیشه‌ای مانند آینه، ویترین، شیشه‌های خودرو و سایر اشیاء شیشه‌ای استفاده شود. با استفاده از جلاسنج می‌توانید لکه‌ها، اثرات انگشت و آلودگی‌های شیشه را تمیز کنید و آنها را براق کنید.


    طرز استفاده از جلاسنج فلزات 


    طریقه ی استفاده از براق کننده فلزات جلاسنج بسیار راحت و آسان است و تنها کافی است مقداری از براق کننده را بر روی سطوح مورد نظرتان قرار داده و با تکه ی کوچکی ابر و یا پنبه براق کننده را روی سطح مالش دهید و این کار را تا ایجاد پرداخت سطح ادامه دهید .

    دقت فرمایید که هر مقدار این کار را بیشتر انجام دهید باعث پرداخت بهتر و براق تر شدن اجسام میشود و میتوانید این کار را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دهید با توجه به اینکه ماهیت براق کردن اجسام به واسطه سایش سطحی به وجود می آید لذا پولیش براق کننده فلزات در حقیقت یک لایه ی بسیار نازک از سطوح را حذف مینماید و به همین علت لایه ی زیرین فلز یا دیگر اجسام نمایان میشود که بسیار نو و تمیز میباشد و در نتیجه با سطحی براق و تمیز مانند روز اول مواجه خواهید شد .

    در مورد طرز استفاده از براق کننده فلزات جلاسنج باید توجه کرد که قبل از استفاده از پولیش براق کننده فلزات حتما سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و چرکی پاک کرده و سپس اقدام به براق کردن سطح فرمایید . ضمنا در صورت داغ بودن سطح مورد نظر حتما منتظر بمانید تا دمای جسم به دمای معمولی محیط بازگردد و سپس اقدام به براق کردن نمایید .

    نکات بسیار مهم درباره جلاسنج:

    • ماهیت پولیش ایجاد براقی به واسطه سایش سطح می باشد، این موضوع بدان معناست که با پولیش دادن، یک لایه نازک از روی سطح فلز برداشته می شود و بدین ترتیب لایه زیرین نمایان خواهد شد که یک لایه نو، تمیز، زیبا و درخشنده است. بدین ترتیب با پولیش کردن قطعه ای زیبا و تمیز و براق را در اختیار خواهید داشت.
    • استفاده از پولیش در محل نا مناسب می تواند اثری کاملا معکوس و نگران کننده را به وجود بیاورد. در این راستا باید اشاره شود که اگر فلزی با یک لایه آبکاری شده یا رنگ شده داشته باشید و در صورتی که این لایه ها نازک یا بی کیفیت باشند، استفاده از پولیش می تواند لایه آبکاری را از قطعه شما حذف نماید و یک جلوه بسیار مناسب و زیبا را ایجاد کند.
    • بسیار مهم است که قبل از استفاده از جلاسنج ها بر روی زیور آلات خود، در ابتدا از لایه دار بودن فلز خود به اطمینان برسید شوید و اگر هیچ لایه رنگ یا آبکاری وجود نداشت با خیال آسوده آنقدر پولیش کاری را ادامه دهید تا به نتیجه برسید.
    • در صورتی که لایه آبکاری یا رنگ وجود دارد این کار را با احتیاط انجام دهید و به محض ایجاد نتیجه بهتر از قبل دست از کار بکشید.
    • در مورد برخی از فلزات مانند مس، برنج و… که از قابلیت اکسیداسیون بسیار سریع در مجاورت هوا برخوردار هستند، استفاده از پولیش تا مدتی قطعه را زیبا و براق می کند و مجددا باعث زنگ زدگی سطحی قطعه می گردد. به همین دلیل به منظور جلوگیری از این اتفاق می توانید پس از پولیش کاری این گونه قطعات زینتی با دکوری، سطح آن ها را با یک پارچه کمی چرب کرده و یا با هر روشی از مجاورت مستقیم سطح قطعه با هوا جلوگیری به عمل آورید.


    خرید جلاسنج نقره

    اگر به دنبال خرید جلاسنج نقره هستید، بهتر است که این محصول را از فروشندگان و فروشگاه های معتبر که قیمتی مقرون به صرفه را در اختیار شما قرار می دهند، خریداری فرمایید. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که جلاسنج نقره در بسته بندی های مختلف و با مقادیر و اندازه های بسیار متفاوت در بازار وجود دارد و شما عزیزان می توانید بر اساس نیاز خود و مقداری که از این محصول می خواهید، خریداری کنید.

    از آنجا محصولا تقلبی نیز در بازار به وفور وجود دارد، باید برای خرید به فروشگاه های بسیار معتبر مراجعه کنید. در واقع اگر جواهرات نقره خود را دوست دارید و نمی خواهید که جواهرات شما کثیف باشند یا این که در صورت آلوده شدن می خواهید که به بهترین شکل ممکن تمیز و براق شوند، باید جلاسنج مناسبی را خریداری کنید.

    همچنین بعد از خریداری این محصول از فروشندگان معتبر، می توانید طرز تهیه و استفاده از ان ها را به صورت کامل از خود فروشنده بپرسید!  همان گونه که در بخش های قبل اشاره8 داشته ایم، از جلاسنج می توان در موارد مختلفی و برای تمیز کردن اشیا مختلفی استفاده کرد، به عنوان مثال:

    • با استفاده از این محصول بسیار کاربردی می توان مواد ارزشمندی مثل طلا و نقره را تمیز کرد.
    • از این ماده می توان برای لکه برداری و براق سازی سطوح و وسایلی که از فلزاتی مانند برنج و استیل ساخته شده اند استفاده کرد.


     جلاسنج در بسته بندیهای مختلف و با مقدارهای متفاوت در بازار وجود دارد و شما می توانید با توجه مقدار مورد نیاز خود اقدام به خرید جلاسنج نقره کنید.


    پس اگر جواهرات خودتان برایتان باارزش است ولی آنها دچار لکه و کثیفی شده اند می توانید با استفاده از این روشها جواهر خود را تمیز کنید تا دوباره بتوانید از آن استفاده کنید.

     

    خرید جلاسنج نقره

     


    از جلاسنج می توان در موارد مختلفی و برای تمیز کردن اشیا مختلفی استفاده کرد، مثلاً به وسیله این ماده می تواند مواد ارزشمندی مثل طلا و نقره را تمیز کرد. همچنین از این ماده می توان برای لکه برداری و براق سازی سطوح و وسایلی که از فلزاتی مانند برنج و استیل ساخته شده اند استفاده کرد.

    آیا استفاده از جلاسنج تنها برای زیور آلات است؟

    این سوال ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان به وجود بیاید! برای پاسخ به این سوال باید اشاره داشت که خیر! جلاسنج تنها برای زیور آلات مورد استفاده قرار نمی گیرد و از کاربردهای دیگری نیز برخوردار است. از جمله کاربردهای جلاسنج، می توان ب موارد زیر اشاره داشت:

    • خش گیری سی دی و دی وی دی
    • براق کردن قاب چراغ جلو ماشین که به مرور زمان مات می گردد
    • براق کردن و درخشنده کردن رینگ اتومبیل
    • براق کردن  بدنه لوازم خانگی مانند یخچال و ماکروفر و…
    • براق کردن زیور آلات و سنگ های قیمتی (برای این کار به متخصصان حرفه ای مراجعه فرمایید تا مشکلی برای زیور آلات شما به وجود نیاید) و ...

    ویژگی های محصول جلاسنج چه خواهد بود؟

    این محصول دارای ویژگی های بسیار خاص و متعددی می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد مهم زیر اشاره داشت:

    • پرداخت کننده و براق کننده سطوح فلزی مختلف
    • ترمیم کننده خراش بر روی سطوح فلزی و همچنین گرفتن ماتی این سطوح
    • سهولت در استفاده و کار
    • ترمیم کننده صدمات ناشی از اسیدها و مواد شوینده بر روی سطح فلزات
    • قابل استفاده بر سطوح رنگ شده لوازم خانگی
    • بر خورداری از قابلیت گرفتن خط و خش سی دی ها
    • برخورداری از قابلیت ترمیم ماتی قطعات شفاف پلاستیکی, شیشه ای و پلکسی ها
    • برخورداری از قابلیت برق اندازی و احیاء انواع زیور آلات استیل، نقره و ...  


    قیمت دستگاه پولیش اوربیتال


    برخی از دستگاه های پولیش اوربیتال وارداتی بوده و قیمت آن ها به عوامل متعددی بستگی دارد. به همین دلیل لازم است که مواردی را که در قیمت دستگاه پولیش اوربیتال اثر گذار هستند را بررسی نموده و به قیمت گذاری این دستگاه ها بپردازیم.

     گمرک و واردات: همانطور که گفته شد برخی از این محصولات وارداتی بوده و از کشور های اروپایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه و کشور های آمریکایی مانند ایالت متحده و کانادا، وارد کشور می شوند. از این رو هزینه واردات و حق گمرک و مالیات بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد و موجب این می گردد که هزینه تمام شده آن، بالاتر از محصولات مشابه باشد.


    نوسانات دلار: قیمت دلار دومین موضوعی است که موجب افزایش قیمت دستگاه پولیش اوربیتال می گردد. در کشور ما طی سالیان گذشته دلار قیمتی افزایشی داشته و چون این دستگاه ها به دلار خریداری می شوند، از تغییر قیمت دلار، تاثیر می پذیرند. به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی برای آن ها در نظر گرفت؛ زیرا با این نوسانات، قیمت محصول نیز دچار نوسان می گردد.


    برند دستگاه: هرچه برند سازنده دستگاه پولیش اوربیتال، معتبر تر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. برند هایی که از کشور آلمان وارد کشور می شوند، دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر برند های سازنده‌ی دستگاه پولیش اوربیتال  هستند.

    قیمت جلاسنج نقره به چه عواملی بستگی دارد؟

    زمانی که به بازار مراجعه می کنید و قصد خرید جلاسنج نقره را دارید، ممکن است که با رنج قیمتی بسیار مختلفی مواجه شوید و ندانید که کدام یک مناسب کار شماست. به همین دلیل برای خرید این محصول باید به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید. شایان ذکر است که قیمت جلاسنج یا پولیش فلزات به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم:

    • برند محصول مورد نظر: در واقع هرچه برند محصول مورد نظر بهتر و مشهور تر باشد، قاعدتا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
    • حجم محصول مورد نظر: هرچه جلاسنج به لحاظ حجمی بیشتر باشد، قیمت آن به طبع افزایش خواهد یافت.
    • مواد تشکیل دهنده جلاسنج: به صورت کلی نوع مواد به كار رفته در پولیش فلزات یا جلاسنج ها بر قیمت آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. محصولاتی که از مواد ارگانیک با کیفیت استفاده می کنند ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند
    • نوع فلز: جلاسنج ها برای فلزات خاص ممکن است متفاوت باشند. به همین جلاسنجی که برای فلزات گرانبها مورد استفاده قرار می گیرد، کمی گران تر است سایر جلاسنج ها می باشد. برخی از فلزات مانند طلا و نقره نیاز به پرداخت خاص و بهتری دارند که می تواند باعث افزایش قیمت محصول شود.
    • شرایط بازار و تولید کنندگان و فروشندگان: شرایط بازار و رقابت در بازار نیز بر قیمت جلاسنج فلزات یا پولیش فلزات تاثیر بسیاری خواهد داشت. در یک بازار رقابتی، برخی از تولیدکنندگان ممکن است قیمت‌ های رقابتی تری را برای جذب مشتری بیشتر ارائه دهند.

     

    چند نوع جلاسنج وجود دارد؟

     

    چند نوع جلاسنج وجود دارد؟

    پس از بیان موارد ذکر شده رد فوق، ممکن است این سوال برای شما عزیزان به وجود بیاید که چند نوع جلاسنج وجود دارد و هر کدام از آن ها دارای چه کاربردی می باشند؟! همان گونه که بارها در این مطلب اشاره کرده ایم، از جلاسنج ها معمولاً برای تمیز کردن و براق کردن سطوح مختلف استفاده می ‌شود. این محصول به شکل های زیر در بازار موجود است:  

    1) جلاسنج فلزات:

    • بر روی فلزاتی مانند استیل ضد زنگ، آلومینیوم، مس، برنج و طلا استفاده می شود.
    • با استفاده از آن می ‌توان خطوط ریز، خراش ‌ها و زنگ ‌زدگی را از سطوح فلزی پاک کرد و آن ها را براق و درخشان کرد.

    2) جلاسنج چوب:

    • بر روی سطوح چوبی از جمله مبلمان، میز، درب و پنجره استفاده می شود.
    • لکه‌ها، خطوط ریز و خراش ‌های سطح را با استفاده از این محصول می توان بهبود بخشید و به چوب براقیت و درخشندگی بیشتری ببخشد

    3) جلاسنج پلاستیک:

    مناسب برای تمیز کردن و براق کردن سطوح پلاستیکی مانند قطعات خودرو، لوازم التحریر، لوازم خانگی و سایر اشیاء پلاستیکی است.

    4) جلاسنج شیشه:

    • بر روی سطوح شیشه‌ای مانند آینه، ویترین، شیشه‌ های خودرو و سایر اشیاء شیشه ‌ای کاربرد دارد.
    • با استفاده از جلاسنج می ‌توانید لکه‌ ها، اثرات انگشت و آلودگی ‌های شیشه را تمیز کنید و آنها را براق کنید.  

     

    سخن پایانی:

    در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی فروشندگان قیمت مناسب جلاسنج نقره بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول و خرید آن، به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت فرمایید.

    با توجه به مطالب ارائه شده جلاسنج یک روش برای براق و درخشان کردن سطوح است که انواع مختلفی دارد و برای سطوح مختلفی میتوان استفاده کرد. قیمت جلاسنج با توجه به عوامل مختلفی متغییر است و فروشندگان مختلفی وجود دارد که میتوان به سایت های مختلف مراجعه و خریداری کرد.