<
search
Russian
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    قیمت خرید ظروف دست دوم نقره

     قیمت خرید ظروف دست دوم نقره

    ظروف نقره دست دوم در بیشتر موارد، سرمایه مهمی برای یک خانواده به شمار می آید. در بسیاری از مواقع این ظروف می‌تواند وضعیت مالی و اقتصادی خانواده رو به کلی عوض کند. اما سعی کنید زمانی تصمیم فروش ظروف نقره دست دوم را بگیرید که واقعا به پول نیاز دارید. قیمت خرید ظروف دست دوم نقره با توجه به ظاهر و عیار نقره متفاوت است.

    فواید و ویژگی های نقره:

    افراد زیادی به ظروف نقره علاقه دارند در نهایت اگر درباره ویژگی های نقره صحبت کنیم باید گفت که:

    • توانایی از بین بردن و پاکسازی باکتری ها
    • تازه نگاه داشتن آب و مایعات از ویزگی های مهم می باشد.
    • خنک نگه داشتن دمای بدن.
    • حتی در هنگامی که باید شسته شود براحتی کافیست یک آب گرم گرفته و خشک کنید.
    • دارای اهمیت زیاد در جواهر سازی و ظروف

    چرا ظروف نقره دست دوم خریدار دارد

    نقره یک فلز با ارزش است.  حالا فرض کنید که ذوق هنری و مهارت صنعت­گری را با این فلز گران­ قیمت ترکیب کنید؛ حاصل جمع این­ها، یک اثر هنری کاربردی ­ست  که علاوه بر زیبایی، ارزش سرمایه ­ای هم دارند.


    ظروف نقره به جز جنبه­ ی تزیینی قابلیت استفاده در زندگی روزمره را نیز دارند و همیشه مد می باشد تصور کنید که  این ظروف نقره قدیمی هم باشند و تاریخچه­ای هم در دل خود داشته باشند.

    بنابراین افرادی هستند که به دنبال ظروف نقره‌ با طراحی‌های خاص و هنری باشند همچنین افرادی هستند که ظروف نقره دست دوم را به عنوان اشیاء با ارزش تاریخی نگه داری می کنند.

    همچنین خریدارانی هستند که برای تهیه لوازم پذیرایی یا دکوراتیو خانه خود به دنبال راه­حلی اقتصادی هستند پس خرید لوازم دست دوم و نقره قدیمی یک انتخاب مقرون­ به­ صرفه برای آن­هاست

    سمساری­ ها به عنوان واسطه ­ای میان فروشندگان و خریداران شخصی ظروف نقره عمل می کنند و با خرید این لوازم به بهترین قیمت، علاوه بر حفظ و نگهداری صنایع­ دستی به رونق بازار فروش لوازم نقره نیز کمک می کنند.

    معیارهای قیمت‌گذاری ظروف نقره

    قیمت‌گذاری ظروف نقره یک فرایند پیچیده است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از عمده ترین  معیارها و عواملی که در قیمت‌ ظروف نقره در  نظر گرفته می شود عبارتند از:


    • 
    وضعیت فیزیکی:


    حالت و ظاهر ظروف همچون خطوط، زنگ‌زدگی و خوردگی، در قیمت نقره تاثیر زیادی دارد. ظروفی که در وضعیت عالی و بدون آسیب قابل مشاهده هستند، ارزش بیشتری دارند.


    • 
    وزن و عیار:


    وزن و عیار نقره می‌تواند در قیمت گذاری مؤثر باشد. هر چه وزن نقره و عیار بیشتر باشد ارزش بالاتری دارد.


    • 
    سبک و طراحی:


    ظروی که با سبک خاص و منحصر زبه فرد طراحی می شوند معمولاً ارزش بیشتری دارندهمچنین سرویس‌ها و مجموعه‌ها معمولا با قیمت بالاتری خریداری می شوند.

     

    معیارهای قیمت‌گذاری ظروف نقره


    • 
    مارک و سازنده:


    نقره‌های ساخته شده توسط سازندگان معروف و نام‌آور معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند .

     

    • تاریخ ساخت:


    ظروف با تاریخ ساخت قدیمی‌تر در نگاه کارشناسان قیمتی‌تر هستند، به خصوص اگر از دوره‌های تاریخی خاصی باشندبا قیمت بالاتری خریداری می شوند.


    • 
    ویژگی‌های خاص:


    وجود ویژگی‌های خاص نظیر امضای سازنده، نقش‌های خاص یا ساختارهای متفاوت می‌تواند باعث افزایش قیمت ظرف شود.

     

    • عرضه و تقاضا در بازار:


    عرضه و تقاضا در بازار نیز  می تواند نقش مهمی در قیمت‌گذاری داشته باشد. اگر یک نوع ظروف نقره خاص درخواست بالایی داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.


     ظروف نقره دست دوم

    امروزه نقره هم مانند سایر فلزات شرایط بورسی خاص خود را دارد. برای خرید ظروف نقره دست دوم،سعی کنید به مراکز خرید آن مراجعه کنید زیرا ممکن است اگر درباره ویژگی ظروف نقره بی اطلاع باشید افراد سود جو سو استفاده کنند و ظروف نقره را با عیار کم شده به دلیل دست دوم بودن پول زیادی را در مقابل آن از مشتری دریافت می کنند.

    بنابراین برای جلوگیری از سوء استفاده این افراد باید هنگام خرید، یا افراد آشنا به فلز نقره را همراه خود ببرید یا اینکه از مشاوره کارشناسان بورس ظروف نقره استفاده کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید .

    ظروف نقره دست دوم شامل چه مواردی هست؟

    هر سال بخش زیادی از نقره‌ای که استخراج یا بازیافت می‌شود و صرف ساختن ظروف نقره می‌شود. ظروف نقره فقط شامل بشقاب نقره، قاشق نقره، چنگال نقره و کارد نقره نیست بلکه شما می‌توانید سایر لوازم مربوط به پذیرایی را هم به ظروف نقره دست دوم  همچون میوه خوری نقره، گزخوری نقره، شکلات خوری نقره، سینی نقره، جعبه دستمال کاغذی نقره، تُنگ نقره، لگن نقره و حتی آفتابه کوچک نقره به لوازم خود اضافه کنید .

    علاوه بر موارد گفته شده ، می‌توان به آجیل خوری نقره، کاسه نقره، جام نقره، گلدان نقره، سرویس سماور نقره، منقل نقره، قاب عکس نقره، پسته خوری نقره، گلاب پاش نقره، پارچ و شیرجوش نقره نیز اشاره کرد.

    نحوه تمیز کردن ظروف نقره

    برای اینکه مدام ظروف نقره را با قیمت بالا نخرید، بهتر است نحوه نگهداری از آن را به خوبی یاد بگیرید. ظروف غذا  از جنس نقره باید بلافاصله پس از سرو غذا با آب ولرم شسته شوند. برای شستن ظروف نقره بهتر است از یک اسفنج نرم و یک شوینده ملایم استفاده کنید.

     سعی کنید ظروف نقره را با یک حوله نرم خشک کنید.

     

    نحوه تمیز کردن ظروف نقره

     

     اگر خط و خش روی ظروف نقره وجود دارد،یک لایه نازک خمیر دندان بزنید و با انگشت آن را بمالید تا کف کند. اگر پس از انجام این روش همچنان خطوط و خراش وجود داشت،از یک مسواک نرم استفاده کنید و خمیر دندان را روی خراش ها بمالید. سپس ظرف را با یک حوله نرم تمیز کرده و در یک پارچه نرم بپیچید و تا استفاده بعدی در جای مناسب بگذارید.

     اگر از ظروف نقره برای سرو غذا استفاده می کنید،داخل ظروف را با فویل آلومینیومی بپوشانید.

    برای شستن و جلا دادن ظروف نقره از پودر لباسشویی استفاده کنید.

     محلولی برای شستن نقره درست کنید، برای این منظور یک قاشق جوش شیرین و یک تکه فویل آلومینیومی را در یک لیتر آب بریزید،سپس ظروف نقره را داخل محلول بریزید و با اسفنج نرم آن را پاک کنید.

     سس گوجه فرنگی را با کمک  دستمال کاغذی روی خراش ها بمالید و یک ربع صبر کنید سپس با اسفنج نرم ظرف را تمیز کنید.

    نکاتی مهم درباره نگهداری از ظروف نقره

    توجه داشته باشید که فلز نقره مانند فلز طلا در دسته فلزات گران بها قرار می گیرد. از این رو می توان با خرید ظروف نقره، سرمایه گذاری نمود. به دلیل اینکه پس از مدتی می توان ظروف نقره را با قیمت روز نقره به فروش رساند. از این رو اگر تصمیم دارید با خریدار ظروف نقره قدیمی تماس بگیرید، باید نکاتی را در جهت نگهداری از ظروف نقره مد نظر قرار دهید تا قیمت منصفانه و عادلانه ای برای آن ها تعیین شود.

    در ادامه به صورت کامل نکاتی را در مورد نگهداری از ظروف نقره برای شما شرح می دهیم که بدون تردید با رعایت آن ها می توانید در زمان تماس با خریدار ظروف نقره دست دوم، قیمت چشم گیری را برای آن ها تعیین کنید.

    از قرار دادن ظروف نقره قدیمی درکنار اجسام تیز و برنده مانند کارد و چاقو و چنگال به شدن خودداری کنید.نقره فلزی نرم است که به مرور زمان این اجسام به آن آسیب وارد خواهند کرد.

    تا جایی که امکان دارد ظروف نقره را با دست شست و شو دهید و از قرار دادن آن ها داخل ماشین ظرفشویی اجتناب کنید.

    برای از بین بردن گرد و غبار از روی ظروف نقره می توانید از یک برس نرم و یا یک پارچه پنبه ای استفاده کنید.

    حتما به صورت دوره ای برای تمیز کردن گردو غبار از روی ظروف نقره اقدام کنید. چون گرد و غبار به مرور باعث ایجاد خراش بر روی سطح ظروف نقره می شوند.

    به هیچ وجه ظروف نقره را مدت طولانی در داخل آب نگه ندارید.

    باید پس از شستن ظروف نقره، آن ها را فورا با یک دستمال نرم و حوله ای خشک کنید.

    اسید ها از جمله عواملی هستند که باعث سیاه شدن سطح ظروف نقره می شوند و به مرور زمان باعث از بین رفتن آن ها می گردند. به همین دلیل از میل نمودن غذا های اسیدی در ظروف نقره به شدت خودداری کنید.

    در صورت سرو غذا های اسیدی در ظروف نقره، برای غذا هایی مانند سس، خردل و تخم مرغ، آن ها را سریعا با صابون و آب گرم شسته و خشک نمایید.

    خصوصیات و ویژگی های یک مرکز خریدار معتبر نقره دست دوم:

    • دانش کارشناسی
    • توان شناسایی کلا و قیمت گذاری منصفانه
    • دارای دفاتر با شماره های ثابت
    • دارای وب سایت
    • رضایت مشتریان
    • دارای نظرات و امتیازات
    • ارسال کارشناس در محل
    • پاسخگویی به سوالات مشتریان

     

    مرکز خریدار معتبر نقره دست دوم

     

    سخن اخر

    زمانیکه قصد خرید یا فروش کالاهای نقره را دارید به دنبال خریدارانی می گردید شاید برای شما سوال شود که کدام خریدار نقره دست دوم مورد اطمینان است در این خصوص ما با سال ها تجربه به شما می گوییم که خریداری را انتخاب کنید که عادل و منصف باشد و همینطور کالا را کارشناسی کرده و یک قیمت گذاری مناسب و عادلانه داشته باشد.