<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    خرید و فروش سنگ راف عقیق

    سنگ راف، سنگ‌های قیمتی و معدنی هستند که هنوز تراشیده نشده‌اند. سنگ‌های قیمتی ناهموار با کیفیت مناسب توسط فروشندگان سنگ‌های قیمتی مستقیماً از معادن یا از طریق فروشندگان محلی در مناطقی که پیدا می‌شوند خریداری می‌کنند و سپس توسط متخصصان برش می‌شوند.سنگ های راف گونه های متفاوتی دارند که هر کدام از آن‌ها دارای رنگ و خاصیت منحصر به فردی است.مثل سنگ راف عقیق ، سنگ راف آمیتیست ، سنگ راف کوارتز و …

    سنگ راف چیست ؟ 

    به سنگ‌هایی که در بستر رودخانه به‌وسیله آب شسته میشوند، یا از معدن استخراج می‌شوند «سنگ راف» می‌گویند. سنگ راف شکل طبیعی و دست نخورده‌ای دارند که توسط تراشکاران ماهر تراشیده می‌شوند.اینها تکه سنگ‌هایی هستند که به طبیعی‌ترین روش فشرده شده‌اند. سنگ تراش نخورده راف اشکال مختلفی دارد که از رایج‌ترین‌های آنها می‌توان به اشکال هندسی یا شاخه‌ای اشاره کرد.

    سنگ‌های راف اشکال متنوع غیرعادی یا بی‌شکل دارند و معمولا فاقد زرق و برق درخشانی هستند که قطعه‌های خورده‌ای دارند. و از آنجایی که در ظاهر منحصر به فرد است، معتقدند که مقدس‌ترین سنگ قیمتی است. علاوه بر این، مردم معتقدند که سنگ‌های خام انرژی خالص بیشتری دارند زیرا دست نخورده و بدون تغییر بوده‌اند.

    انواع سنگهای راف 

    در این قسمت میخواهیم انواع سنگ راف را توضیح دهیم که هر کدام شکا خاص و خواص خاص خودش را دارد: 

    سنگ راف آمیتیست

    گوهری مفید برای مراقبه و مدیتیشن درمانی است و افکار ما را در رسیدن به سطوح بالای هوشیاری و تصورات در ضمیر ناخود آگاه هدایت می کند. آرامش خالص است  همچنین این سنگ سطح انرژی فرد را از تاثیرات وابستگی های منفی پاک کرده و آنها را از محیط خنثی می نماید.

    پزشکان طب مکمل و جایگزین اغلب از کریستال ها برای کمک به شفای ذهن و بدن استفاده می کنند.یکی از این کریستال ها آمیتیست بنفش است که تصور می شود قدرتمند باشد. در حالی که پزشکان طب آیورودا و سلامت طبیعی ممکن است استفاده از آمتیست را برای درمان توصیه کنند، تحقیقات علمی زیادی از استفاده از آنها پشتیبانی نمی کند.

    سنگ راف کوارتز

    کوارتز از جمله سنگ‌های معدنی مهم بر روی کره زمین است که از چندین سنگ رنگی زیبا به وجود آمده است. این سنگ دومین ماده معدنی فراوان در زمین و به معنای سختی و محکم بودن است.

    خواص سنگ کوارتز انقد زیاد است که باعث استفاده زیاد بسیاری از مردم از این سنگ زیبا شده است. کلمه کوارتز در فرهنگ آلمان ریشه داشته و در گروه سنگ‌های نیمه قیمتی قرار دارد. از جمله ویژگی‌های آن این است که به آسانی به قطعات کوچکتر تبدیل شده و به همین جهت از آن در ساخت انواع زیورآلات استفاده می‌کنند.

    از خواص سنگ راف کوارتز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ● انعکاس انرژی‌های روحانی به سمت بدن

    ● تعادل چاکرای هفتم

    ● افزایش تمرکز و توانایی‌های ذهنی

    ● پاکسازی روح انسان

    ● دفع انرژی‌های منفی

    سنگ راف عقیق

    سنگ راف عقیق یک نوع سنگ قیمتی است که از خانواده سنگ‌های عقیق می‌باشد. این سنگ از دانه‌های رنگارنگ و زیبا تشکیل شده است و معمولاً در رنگ‌های قرمز، زرد، سبز و سفید یافت می‌شود.

     

    سنگ راف عقیق

     

    سنگ راف عقیق به عنوان یک سنگ محبوب برای جواهرات و تزئینات استفاده می‌شود و به دلیل زیبایی و خواص معنوی و طبی که به آن نسبت داده می‌شود، از ارزش بالایی برخوردار است.

    تاریخچه ی سنگ راف عقیق 

    این سنگ اولین بار در حدود قرن ۴ قبل از میلاد و در رودخانه‌های سیسیل کشف شد و رسماً پای خود را به دنیای جواهرسازی باز کرد. اما علت کاربرد بالای آن، بیشتر به‌وفور بالا و در دسترس بودن آن بازمی‌گردد.

    شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم، انواع متعددی از سنگ عقیق را خریداری کنید. اما باید بدانید که انرژی سنگ‌های عقیق بسیار متفاوت است و شما با یک تست ساده می‌توانید بفهمید که یک سنگ برای شما مناسب است یا خیر.

    نحوه تشکیل سنگ عقیق

    سنگهای عقیق از ته نشین شدن سیلیس موجود در آب های زیرزمینی در حفرات موجود در سنگهای آتشفشانی آذرین تشکیل می شوند. این محلول ها بر اثر تبلور فازهای سیلیکاته در ماگمای در حال سرد شدن و انباشت سیلیس در حفره توده سنگهای لاوا بوجود می آیند. هرچه حفره های میزبان بزرگتر باشند این گوهر در اندازه های بزرگتری ایجاد میشود.

    این مواد ته نشین شده گاهی در اطراف دیواره های حفره، توالی نازکی از لایه های متراکم و مدور سیلیسی به وجود می آورند و در برخی مواقع این لایه ها از کف حفره به سمت بالا به صورت لایه های مسطح تشکیل می شود. این ساختمانهای لایه ای یکی از ویژگی های این گوهر سنگ می باشد که با حضور ناخالصی های موجود در محلول مذکور، به رنگ های متفاوتی دیده می شود.

    فواید سنگ عقیق 

    ● همراه داشتن عقیق فقر را از بین می برد .

    ● باعث افزایش برکت و فراخی و زیادی رزق و روزی می شود .

    ● دفع بلا، در برابر حوادث و بلایا از صاحبش محافظت می کند .

    ● سنگ عقیق برای محافظت از چشم زخم می باشد .

    ● از بین برنده ترس است و شجاعت را برای صاحبش به ارمغان می آورد .

    ● عقیق با خود خوش شانسی و خوش اقبالی نیز برای صاحبش به ارمغان می آورد .

    خواص جادویی و معجزه ای سنگ عقیق

    بوسیله این سنگ فرد توانایی انتخاب بین دوستان واقعی و دروغین را پیدا کند. این سنگ حافظه، تمرکز و استقامت فرد را افزایش می دهد. سنگ عقیق به “سنگ حقیقت گویی” نیز مشهور است و چنانچه کسی در حضور این سنگ قرار داشته باشد زبانش به حقیقت می گشاید. این گوهر شجاعت را افزایش می دهد.

    همچنین این گوهر جادویی تاثیری آرامش بخش در جلوگیری از بی خوابی و استفاده از آن برای داشتن رویاهایی دلپذیر از دیگر خواص سنگ عقیق می باشد.

    چگونگی تست انرژی سنگ عقیق 

    برای تست انرژی و خواص سنگ عقیق به شیوه‌ی زیر عمل کنید. زمانی که به لحاظ ذهنی و روانی آماده‌ باشید می‌توانید انواع سنگ عقیق را در دست گرفته و بررسی کنید. اگر احساس کردید تمرکز کافی ندارید، مدتی مراقبه انجام دهید تا حساسیت شما نسبت به آنچه در اطراف شما در حال رخ دادن است افزایش پیدا کند.

     

    چگونگی تست انرژی سنگ عقیق

     

    حال سنگ عقیق را در دست چپ خود گرفته و کوچک‌ترین تغییرات حسی و دمایی را بررسی کنید. احساس گرفتگی، سرما، تجسم بافت‌های آلوده و نامنظم یا هجوم احساسات منفی می‌تواند به این معنی باشد که سنگ، بافت و انرژی نامناسبی دارد.

    همچنین ارتعاش پایین یا خنثی به معنی ضعیف بودن یا بی‌ارزش بودن سنگ است. یک سنگ عقیق خوب باید بتواند تا احساسی قدرتمند و البته مثبت را درون شما ایجاد کند. در صورت افزایش حساسیت می‌توانید کمابیش با نگاه کردن به تصویر یک سنگ نیز حس خاصی را از آن دریافت کنید، اما بهترین روش در دست گرفتن سنگ است.

    قیمت سنگ عقیق چگونه است و به چه عواملی بستگی دارد؟

    سنگ‌های عقیقی که در طبیعت یافت می‌شوند قابل ارزش‌گذاری هستند و کسانی که این سنگ‌ها را برای استفاده در تندیس‌ها، اشیا زینتی و یا زیورآلات به کار می‌برند از مشتریان سنگ عقیق خواهند بود. به علاوه سنگ عقیقی که اصل باشد و از مناطق شاخص سنگ عقیق بهره‌برداری شده باشد، بسیار ارزشمند است.

    در واقع یکی از مواردی که بر قیمت این سنگ ها تاثیر میگذارد منطقه ای است که سنگ را از آن استخراج کرده اند .اگر سنگ عقیق در طبیعت یافته‌اید می‌توانید به مراکز معتبر خریدوفروش سنگ‌های قیمتی مراجعه و آن را به فروش برسانید.

    چنانچه قصد خرید سنگ عقیق طبیعی را نیز دارید لازم است به از جایی معتبر خرید کنید که کالای اصل عرضه میکنند. ‌همچنین اگر می‌خواهید زیورآلاتی با این سنگ داشته باشید لازم است حتما از اصل بودن سنگ موردنظر خود اطمینان حاصل کنید و این کار نیز جز با خرید از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی معتبر ممکن نخواهد بود.

    نتیجه مطالب

    ما در این مقاله راجب سنگ های راف صحبت کردیم و دانستیم که راف همان سنگ دست نخورده است . انواع سنگ راف را همراه با خواصش توضیح دادیم و بیشتر تمرکزمان روی سنگ راف عقیق بود.

    سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی معمولاً به‌ صورت راف کاربرد زیادی جز موارد ذکر شده ندارند و بعد از برش و تبدیل شدن به شکل دلخواه در زیورآلات بیشتر قابل استفاده می‌شوند.