<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    خرید و قیمت دکمه سردست نقره دست ساز

    یکی از انواع جواهرات دست ساز و زیبا که اغلب با استفاده از نقره طراحی و تولید می شود، دکمه سر دست نام دارد. از دکمه سردست به عنوان آویز دستبند یا گردنبند استفاده می شود و به واسطه ان ظاهری شیک و زیبا به لباس ها اضافه می کنند.


    ساخت دکمه سردست نقره معمولا  توسط صنایع دستی و کارگاه های جواهر سازی انجام می شود. برای طراحی هر قطعه از این دکمه باید از دقت بالا و تکنیک سنتی و مدرن استفاده شود. افراد می توانند الگو ها و طرح های مختلفی بر روی دکمه سر دست ایجاد کنند و هرکس متناسب با سلیقه و سبک شخصی خود یک مدل از آن را انتخاب و خریداری می کند.


    ناگفته نماند این نوع جواهرات دست ساز نقره علاوه بر ظاهری زیبا، دارای ارزش افزوده نیز هستند. درواقع می توان از آن به عنوان هدیه مناسب برای عزیزان یا  به عنوان یک جواهر خاص برای خودتان استفاده کنید.


    چنانچه قصد خرید دکمه سر دست نقره دست ساز رو دارید و یا می خواهید با نحوه قیمت گذاری آن اشنا شوید. تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

    مراحل ساخت دکمه سر دست نقره


    ابتدا باید مواد اولیه برای ساخت دکمه سر دست نقره انتخاب و تهیه شود. 

    در مرحله دوم بر اساس طرح مورد نظر خود یا مشتری دکمه سر دست طراحی می شود. این مرحله شامل: اندازه، شکل می باشد.

    پس از انتخاب طرح مورد نظر و طراحی آن، قالب نقره سردست ساخته می شود. این قالب معمولا از فلز یا سیلیکون است و به شکل دقیق دکمه ساخته می شود.

     در مرحله بعد قطعات نقره را به واسطه چکش های خاص و با توجه به قالب، به شکل دکمه سردست فرم داده می شود.

    پس از فرم دهی باید دکمه را پالیش و پخت کنند تا به زیبایی و درخشندگی نهایی برسد.

    در این مرحله، دکمه سردست نقره تمام جزئیات نهایی خود را دریافت می کند. 

    در پایان دکمه سردست باید تحت کنترل و بررسی از لحاظ کیفیت قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که همه جزئیات به طور صحیح و مناسب هستند.

     

    کاربرد های دکمه سر دست


    استفاده در لباس و پوشاک 


    یکی از کاربرد های اصلی دکمه سر دست استفاده ان در لباس و پوشاک است. درواقع این دکمه به عنوان زینت بر روی لباس شما قرار میگیرد و زیبایی آن را چند برابر می کند.

     

    استفاده در جواهرات


    معمولا به عنوان قلاب یا آویز در جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد. این جواهرات می توانند به عنوان دستبند، گردنبند، گوشواره و حلقه مورد استفاده قرار گیرند.

     

    استفاده در صنایع دستی


    دکمه سر دست معمولا در صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این دکمه ها می توانند به عنوان تزئینات در صنایع دستی مانند گلدان سفالی، ظروف چوبی، تابلوهای نقاشی استفاده شوند.

     

    کاربرد های دکمه سر دست

     

    استفاده در دکوراسیون


    از دکمه سردست می توان به عنوان تزئینات دکوراسیون منزل خور استفاده کنید.همچنین این دکمه ها را می توانید به عنوان زینت بر روی پارچه های دیواری، پتو استفاده کنید.

     

    استفاده در صنایع هنری


    هنرمندان و طراحان معمولا از دکمه سر دست به عنوان یک عنصر زینتی در آثار خود استفاده می کنند. این دکمه ها می توانند به عنوان  تزئیناتی در نقاشی، مجسمه سازی، چیدمان استفاده شوند.

     

    خرید دکمه سردست دست ساز 


    انتخاب مدل و طرح 


    قبل از اقدام به خرید دکمه سردست نقره، ابتدا مدل و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. در بازار ها و فروشگاه های مختلف به انواع طرح ها و الگوهای دکمه سردست نقره دسترسی پیدا کرد زیرا از طرح های سنتی گرفته تا طرح های مدرن، گزینه های مختلفی برای انتخاب شما وجود دارد.

     

    کیفیت مواد 


    هنگام خرید حتما به کیفیت مواد استفاده شده در دکمه سردست توجه کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که نقره عیار بالا که معمولا ۹۲۵ است به عنوان مواد اصلی استفاده می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که جواهر شما دارای استاندارد های لازم برای نقره باشد.

     

    اصالت و تضمین کیفیت


    حتما از فروشنده در رابطه با اصالت و تضمین کیفیت جواهر سوال کنید و مطمئن شوید که جواهر نقره دست ساز با دقت و به صورت حرفه ای تولید شده باشد.

     

    خدمات پس از فروش


    هنگام خرید حتما در رابطه با خدمات پس از فروش پرس و جو کنید تا در زمان نیاز به تعمیرات یا تغییرات دچار مشکل نشوید.

     

    خرید دکمه سردست ساز

     

    مزایای دکمه سردست نقره


    زیبایی و شیک کردن لباس ها


    شما با وصل کردن دکمه سردست می توانید به ظاهر لباس ها، زیبایی و شیکی را اضافه کنید.

     

    ماندگاری و پایداری


    دکمه سر دست نقره دست ساز به دلیل استفاده از فلز نقره در آن از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار است. پس شما با درست نگهداشتن آن می توانید به مدت طولانی درخشش و زیبایی دکمه سر دست  را حفظ کنید.

     

    حساسیت پوست


    استفاده از نقره برای افرادی که به سایر فلزات حساسیت دارند بسیار مناسب است. درواقع دکمه سر دست نقره دست ساز معمولا برای پوست های حساس مناسب و باعث تحریک یا التهاب پوست نمی شود.

     

    تنوع طرح و مدل


    تنوع دکمه سردست به افراد این امکان را می دهد تا دکمه ای با طرح و سبک دلخواه خود انتخاب کنند.

     

    پشتیبانی از هنرمندان صنایع دستی


    خرید دکمه سر دست نقره به هنرمندان صنایع دستی کمک می کند زیرا شما با این کار، هنر و صنایع دستی را حفظ می کنید.


    قیمت دکمه سردست دست ساز


    قیمت دکمه سردست نقره ممکن است با توجه به مدل، طرح، اندازه، کیفیت و محل تولید متفاوت باشد. در این قسمت برخی از عواملی که بر روی قیمت دکمه سر دست تاثیر می گذارند، اشاره خواهیم کرد:


    مدل و طرح


    همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره شد دکمه های سردست دارای مدل و طرح های مختلف هستند. مدل های ساده تر معمولا قیمت کمتری دارند اما مدل های پیچیده تر از قیمت بیشتری برخوردارند.

     

     قیمت دکمه سردست

     

    کیفیت مواد


    کیفیت مواد از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی است. درواقع قیمت نقره دست ساز به کیفیت نقره و همچنین مواد تزئینی دیگری که در تولید آن استفاده می شود دارد. بنابراین هرچه عیار نقره به کار رفته شده در دکمه سردست بیشتر باشد، مطمئنا از قیمت بیشتری برخوردار است.

     

    اندازه و وزن 


    هرچه وزن دکمه بیشتر و اندازه آن بزرگ تر باشد معمولا از قیمت بالاتری برخوردار است. زیرا برای تولید آن مواد بیشتری مصرف می شود.

     

    تولید دست ساز


    سردست هایی که به صورت دست‌ ساز و توسط هنرمندان و جواهر سازان حرفه ای ساخته شود، معمولا قیمت بالاتری دارند زیرا هزینه تولید و زمان و تلاش صرف شده در آن ها بیش تر است.

     

    محل تولید


    چنانچه دکمه سردست نقره در مناطق خاص یا با سبک و فرم های خاص تولید شده باشد معمولا از قیمت بالاتری برخوردار است.

    کلام آخر


    خرید دکمه سردست نقره می تواند یک تجربه لذت بخش و هنری را برای شما به ارمغان آورد. درواقع با انتخاب مدل و طرح مناسب، تضمین کیفیت و قیمت مناسب می توانید یک جواهر زیبا و منحصر به فرد را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    چنانچه نگران اطلاع از وضعیت قیمت آن هستید باید بدانید که قیمت آن متغییر بوده و به عوامل مختلفی مانند: مدل، کیفیت، اندازه، و محل تولید بستگی دارد. برای خرید بهترین دکمه سردست نقره بهتر است با توجه به نکات ذکر شده در مقاله تصمیم بگیرید. امیدواریم که مطالب ذکر شده برایتان مفید واقع گردد.