<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    نکات مهم در انتخاب جواهرات عروسی

    خرید سرویس طلا و جواهرات، یکی از خریدهای مهم و ضروری عروس خانم ها محسوب می شود. جواهرات و سرویس طلای عروس، تاثیر بسیار زیادی در استایل عروس داشته و به همین دلیل اغلب افراد در انتخاب آن دقت و وسواس زیادی دارند.

     نکات مهم در انتخاب جواهرات عروسی

    به یاد داشته باشید که با رعایت برخی از نکات ساده میتوانید انتخاب درستی از جواهرات و طلا داشته باشید. اگر شما نیز در آستانه برگزاری مراسم ازدواج خود هستید و قصد خرید بهترین جواهرات عروسی را دارید، توصیه میکنیم که در ادامه با ما همراه شوید. 

    خرید سرویس جواهر عروس

    سرویس جواهر عروس شامل موارد مختلفی مانند گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبند می شود. سرویس جواهر یکی از خاص ترین و بهترین انتخاب برای عروس خانم ها می باشد.

    این سرویس علاوه بر دارا بودن طلا، سنگ های جواهری ارزشمندی دارد که سبب دو چندان نمودن زیبایی سرویس شما می شود. در ذیل به چند نکته مهم در رابطه با خرید سرویس جواهر عروس خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب را در این زمینه انجام دهید.

    رنگ طلا و جواهرات

    در گذشته جواهرات و سرویس طلا تنها با رنگ زرد ساخته می شدند ولی امروزه شاهده استفاده از رنگ های سفید، مسی و رزگلد در ساخت طلا هستیم. در حال حاضر این رنگ از طلا طرفداران بسیاری دارد و اغلب عروس ها برای متفاوت بودن، آنها را انتخاب می کنند.

    در واقع خرید هر یک از رنگ های طلا و جواهرات به سلیقه و سبک لباس هر شخص بستگی دارد. پس باید در انتخاب طلا به رنگ بدن و پوست خود توجه کنید. برای راهنمایی بیشتر در این باره، بهتر است که این نکات را به خاطر بسپارید:

    ●برای خانم های با پوست گندمی، بهترین گزینه ترکیبی از رنگ طلای قرمز و زرد است. این رنگ از طلا در پوست های گندمی جلوه و جذابیت خاصی دارند. 

    ●طلاهای با رنگ سفید نیز برای افراد با پوست سفید توصیه می شود. این رنگ طلا بر روی پوست سفید، بسیار جذاب و زیبا است.

    بودجه و توان خرید جواهرات عروسی

    از دیگر نکاتی که بایستی هنگام خرید جواهرات عروسی مورد توجه قرار گیرد، بودجه و توانایی خرید آن است. میدانید که طلا و جواهرات در رنج های قیمتی متنوعی عرضه می شود وزن و عیار طلا، سنگ های قیمتی به کار رفته بر روی آن و طراحی انجام شده از جمله عوامل تعیین کننده قیمت آنها می باشد.

    بنابراین توصیه میکنیم که برای انتخاب درست، در ابتدا بودجه خودتان را مشخص کنید. حتما نباید جواهرات و سرویس طلای گران قیمتی را برای خود انتخاب نمایید. برای خرید درست عواملی مانند مدل، طرح، سلیقه، رنگ پوست و میزان بودجه خودتان را مد نظر قرار دهید.

    توجه به فرم گردن و صورت

    بسیاری از افراد هنگام خرید و انتخاب سرویس جواهرات عروسی خود، توجهی به فرم گردن و صورت ندارند. چرا که تصور می کنند این نکته مهمی به شمار نمی رود. در حالیکه فرم گردن و صورت بسیار مهم است و به هیچ عنوان نباید از این مسئله به راحتی عبور کرد.

     

    توجه به فرم گردن و صورت

     

    در صورت پهن و کشیده بودن گردن، گوشواره های بزرگ و بلند انتخاب مناسبی می باشد. البته گوشواره های کوتاه و نسبتا پهن نیز برای افراد با گردن بلند مناسب است ولی در صورت داشتن گردن کوتاه، گوشواره های کوتاه و چسبان بهترین گزینه محسوب می شود.

    همچنین برای گردن های کوتاه، انتخاب زنجیرهای خیلی پهن و شلوغ توصیه نمی شود. چرا که گردن شما را کوتاهتر می کنند. اگر صورت و گوش ریز نقشی هم دارید، باید از گوشواره های بزرگ اجتناب کنید.

    سایز سرویس در انتخاب جواهرات عروسی

    سایز افراد با یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل سرویس و جواهرات عروسی در اندازه های مختلفی عرضه می شوند. پس باید سرویس مد نظر خود را در مرکز فروش امتحان کنید یا در صورت خرید اینترنتی، سایز دقیق خود را انتخاب نمایید.

    همانطور که میدانید، زنجیر خیلی بلند یا دستبند خیلی گشاد، جذابیتی ندارند و باعث جلوه ناخوشایند سرویس می شوند. علاوه بر جلوه نامناسب، دستبند و گوشواره خیلی بزرگ و گشاد، سبب لاغرتر نشان دادن شما بیش از حالت عادی خودتان می شود.

    در مقابل سرویس تنگ و سایز کوچک هم اصلا جلوه مناسبی ندارد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود. زیرا دست و مچ شما را چاق تر نشان داده و ظرافت استایل تان را از بین می برد. این نکته را به یاد داشته باشید که سرویس طلا باید سبب زیبایی شما نشود، نه اینکه موجبات آزارتان را فراهم آورد. پس توجه به سایز و اندازه سرویس و جواهرات عروسی را میتوان به عنوان نکات اصلی در زمان خرید عنوان کرد.

    قفل سرویس

    طلا و جواهرات قیمت بالایی دارند و باید به نحو احسن از آنها مراقبت کرد. مخصوصا سرویس های عروسی که به دلیل طراحی منحصر به فردشان، گران قیمت هستند. قفل سرویس یکی از موارد مهم در گم شدن طلا و جواهرات است. پس در زمان انتخاب سرویس طلا بهتر است که از محکم بودن قفل آن اطمینان حاصل نمایید.

    سن

    از دیگر نکات مهم هنگام خرید جواهرات عروسی، توجه به سنتان است. به طور مثال طلاهای رزگلد، سفید و اسپرت اغلب برای خانم های جوان و کم سن و سال مناسب است.

    ترکیب طلاهای رنگی در کنار یکدیگر، موجب اسپرت تر شدن طلا شده و برای سنین پایین تر گزینه مناسبی محسوب می شود. البته طلاهای نازک و سفید یکی از پرطرفدارترین ها در مین خانم ها می باشد و شما میتوانید با هر سن و سال، یک سرویس شیک سفید و ساده را انتخاب نمایید.

    مرکز خرید طلا و جواهرات

    به دلیل بالا بودن قیمت طلا، انتخاب یک مرکز خرید معتبر یکی از اصول مهم است. عیار طلا تاثیر بسیاری در قیمت آن دارد. پس باید مرکز مطمئنی را انتخاب کنید تا طلای ۱۸ عیار را به جای طلای ۲۴ عیار به شما نفروشند. همچنین بهتر است که این نکات را مورد توجه قرار دهید:

    ●عیار طلا هیچ راه تشخیصی ندارد و تنها با یک فروشنده مطمئن میتوانید از عیار آن اطمینان حاصل کنید.

     

    مرکز خرید طلا و جواهرات

     

    ●از فروشنده وزن کردن دوباره سرویس را تقاضا کنید تا از وزن اصلی آن مطمئن شوید.

    بر اساس این توضیحات، انتخاب یک مرکز فروش و فروشنده معتبر ضروری است.

    در نظر گرفتن سلیقه خود و همسرتان

    سرویس طلا و جواهرات عروسیتان برای شما است. پس سرویسی مطابق با علایق و سلیقه تان انتخاب کنید که یادآور خاطرات و روزهای خوشتان باشد.

    دقت داشته باشید که شما جواهرات عروسیتان را همیشه مورد استفاده قرار خواهید داد. بنابراین مدلی را انتخاب نمایید که علاوه بر سادگی، همواره مد باشد و زیبایی خودش را از دست ندهد.

    هماهنگی سرویس طلا با حلقه ازدواج

    از دیگر نکات مهم در انتخاب سرویس جواهرات عروسی، هماهنگی آن با حلقه ازدواج است. هماهنگ بودن حلقه ازدواج و سرویس عروس، سبب زیبایی و درخشندگی فوق العاده او می شود. پس پیشنهاد ما این است که سرویس طلای خود را قبل از حلقه ازدواج بخرید. یا میتوانید خرید هر دو را همزمان انجام دهید تا با یکدیگر هماهنگ باشند.

    نتیجه گیری

    عروس خانم ها تمایل دارند که در روز عروسی خود بسیار زیبا و متفاوت باشند و به نوعی بدرخشند. سرویس طلا و جواهرات یکی از موارد تاثیرگذار در این زمینه است که جذابیت استایل عروس را دو چندان می کند.

    به همین دلیل زمان انتخاب سرویس طلا باید نکات بسیاری را مد نظر داشته باشند‌. ما در این محتوا سعی کردیم که اطلاعات و نکات مفیدی در رابطه با انتخاب و خرید جواهرات عروسی ارائه دهیم. امیدواریم که با استفاده از مطالب مذکور، راهنمایی های لازم را کسب نموده باشید.

    blog.comments
    Write a comment Close
    *
    blog.comments.onlyregisteredusersleavecomments