<
search
عربی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    توصیه بزرگان درباره حرز امام جواد (ع)

    امام جواد (ع)


    خود را به این دعا حرز کن که اگر لشکرهای روم و ترک را ملاقات کنی و همگی به همراه جمیع اهل زمین علیه تو قیام کنند، از ایشان به تو بدی نرسد و از همه آن ها ایمن باشی. (مهج الدعوات ص39).



    سید بن طاووس


    مامون در جنگ با دشمنانش حرز امام جواد (ع) را همراه داشت و تا زمانی که این حرز را همراه خود داشت در تمام جنگ ها پیروز می شد و هیچ آسیبی به او نمی رسید (مهج الدعوات ص61).



    نظر آیت الله بهجت (ره)


    آیت‌الله بهجت در کتاب خود میفرمایند: برای جلوگیری از چشم زخم یا باطل شدن سحر، همراه داشتن حرز امام جواد(علیه السلام) مفید است (گوهرهای حکیمانه، ص۱۳).


    مرحوم بهاءالدینی (رحمه الله)


    دیدم که فردی با سنگ بزرگ بر سر فردی زد ولی اتفاقی برای آن فرد نیفتاد؛ زیرا حرز امام جواد (علیه السلام) همراه او بود (به نقل از حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد).

    حرز امام جواد ع

    مرحوم بهجت از آیت الله قاضی


    آیت الله بهجت (ره) فرمودند من در مورد ختومات از استادم (مرحوم آیت الله قاضی) چیزی نمی پرسیدم، اما گاهی خود ایشان می فرمودند. از جمله سه عمل را: اول حرز امام جواد(ع) که باید به بازو بسته شود و خاصیت آن ( خصوصا برای باطل کردن سحر و طلسم) فقط در صورت بسته شدن به بازوست


    دیگر علما


    سید بحرالعلوم: حدیث حرز امام جواد معروف است و مؤید جواز گذاشتن دعا در قاب نقره می‌باشد همچنین علامه مجلسی میفرمایند: سحر با عوذات (دعاهای ماثور مثل حرز امام جواد) و آیات و توکل بر خداوند دفع میگردد و نیز آیت الله خرازی فرموده‌اند: حتی پیش از انقلاب این حرز بین بزرگان مشهور بود.

    بازوبند حرز امام جواد (ع)

     

    دعای حرز امام جواد (ع) از معتبرترین و موثرترین ادعیه تایید شده توسط معصومین و علما می‌باشد.

    این محصول شامل دعای حرز جامع امام جواد (ع) بر روی پوست آهو (مطابق قول امام جواد (ع) در روایت) می‌باشد که به صورت دست نویس نوشته شده‌است. پوست آهو درون یک لوله از جنس نقره قرار می‌گیرد. ذکر خاصی برگرفته از حدیث حرز امام جواد (ع) روی این لوله نقره حکاکی شده‌است (مطابق آدابی که امام جواد (ع) در روایت فرموده‌اند). مطابق روایت امام جواد (ع) جنس این لوله باید از نقره باشد و حرزی که روی پوست اهو نوشته شده داخل لوله نقره قرار گیرد. همراه این حرز یک عدد بازوبند چرم طبیعی دست ساز نیز قرار دارد که اسامی معصومین بر روی آن نقش بسته است و لوله نقره همراه با حرز داخل بازوبند قرار داده می‌شود.

    بازوبند حرز امام جواد

     

    پوست استفاده شده در این محصول کاملا طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب حرز تهیه شده‌است (برخلاف حرزهای دیگری که بر روی کاغذ و به صورت چاپی می‌باشند). تمام اقلام استفاده شده در این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. لوله نقره حرز امام جواد از نقره با عیار ۹۲۵ ساخته شده‌است (توجه داشته باشید که این لوله نقره به صورتی ساخته شده‌است که اگر تمایل داشته باشید می‌توانید به صورت گردنبند نیز از آن استفاده نمایید). بازوبند نیز از چرم طبیعی ساخته شده و فقط در قسمت پشت بازوبند به جهت ایجاد ضخامت کافی یک لایه چرم مصنوعی کار شده‌است. توجه داشته باشید که طبق قول امام جواد (ع) این حرز باید روی بازوی دست راست بسته شود.