<
search
عربی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    خرید تسبیح نقره ترک

    سوالی که امروزه همه می پرسند، این است که تفاوت میان نقره ایرانی و نقره ترک در چه چیزی است؟ و یا چگونه باید نقره خارجی را تشخیص بدهیم؟ از کجا می شود تشخیص داد که تسبیح نقره است یا خیر؟ این ها سوالاتی هستند که همه قبل از خرید تسبیح نقره ترک و یا ایرانی از خود میپرسند. و به دنبال جواب آن هستند پس بسیار مطالعه و تحقیق می کنند. 

    تسبیح نقره ترک چیست؟

    نقره یک عنصر شیمیایی، فلزی بسیار نرم و شکننده، جذاب، به رنگ سفید، براق و شفاف است که در بین تمامی فلز های شیمیایی بالا ترین میزان رسانای الکتریکی را دارد. و از نظر گرما بسیار فلز گرمی است که از آن در رسانای گرمایی نیز استفاده می کنند. در ترکیه نقره را بصورت خالص و آلیاژ طبیعی تولید می کنند. این سنگ در ترکیه و دیگر مکان های دنیا با طلا و دیگر فلزات به صورت سنگ معدن تولید می شود.  مس، سرب، نیکل، روی فلزاتی هستند که به انواع محصول جانبی تولید می شوند.

    تسبیحاتی که با نقره ساخته می شوند بسیار ارزشمند و تقریبا گران قیمت هستند. نقره جز گران بها ترین فلز در بین دیگر فلزات است، البته بیشتر استفاده از نقره در صنعت الکترونیک، ساخت جواهرات و اکسسوری، سکه، مدل های ورزشی، ظروف، عکاسی و.... بوده است.

    ترکیه جز تولید کنندگان تسبیح نقره است. درسال2010 تولید نقره در جهان به بیش از 23هزار تن رسید یعنی تقریبا بیش از 5 برابر مقدار تولید شده طلا در جهان؛ در سال2020 بیشتر از 20 دلار برای هر اونس از نقره باید پرداخت می شد، که به پول کشور عزیزمان ایران معادل 2میلیون تومان بوده است. برای خرید تسبیح نقره ترک باید تقریبا چهار میلیون پرداخت شود. عنصر نقره فلزی است با عدد اتمی47 که در دوره چهارم جدول تناوبی قرار دارد.

    امروز از سنگ های فیروزه در کنار مهره های نقره برای ساخت تسبیح در ترکیه استفاده می شود؛ رنگ آبی فیروزه و سبز تیره آن تسبیح را با ارزش تر و گران بها تر می کنند. این تسبیح از نظر ظاهری بسیار زیبا وجذاب و شیک بوده و برای هدیه دادن بسیار مناسب است. این نوع تسبیح ها قابلیت تجاری نیز دارند و در تجارت موفق خواهند شد. نکته: بعضی از تسبیح هایی که در تجارت استفاده می شود، دارای شناسنامه نیز هستند.

    خواص تسبیح نقره ترک

    خواص تسبیح نقره برای زنان و مردان به این صورت است که استفاده از این فلز امروزه در بین افراد جامعه رواج پیدا کرده است. به طوری که بعضی از کشورها و ادیان بر این باورند که باید از نقره بیشتر استفاده شود. برای مثال در دین اسلام سفارش شده است که از انگشتر نقره با نگین عقیق بسیار استفاده کنید. نقره در دین یهود دارای طرفداران بسیاری است و مورد علاقه یهودیان می باشد. 

    اما نسل امروز با انجام آزمایشات پیشرفته به خواص شگفت انگیز آن آشنا شده است. خواص دیگر آن بر روی گردش خون بدن است کسانی که از تسبیح نقره ترکی استفاده می کنند می دانند که این فلز بسیار ارزشمند است وباید از آن به خوبی نگه داری شود. 

    زمان هایی که انسان های عصبی به دلیل گردش خون آن ها صورتشان به سرعت قرمز می شود، با استفاده از نقره می توانید سوخت و ساز بدن را تنظیم کنید که باعث ایجاد آرامش می شود. برای همین دلیل است که زنان و مردانی که فشار خون بالایی دارند می توانند از تسبیح های نقره استفاده کنند.

    سوال دیگری که ذهن انسان ها را درگیر کرده این است که چرا بعد از مدتی ممکن است تسبیح نقره که خریداری کردیم سیاه شود؟ جواب این سئوال این است که بدلیل داشتن یک غدد درونی که در بدن انسان است ترشح عرق صورت گرفته و چربی پوست تغییر می کند، به هم دلیل بعد از مدتی تسبیح تغییر رنگ می دهد. پس خواص دیگر نقره این است که با دیدن این علامت به انسان هشدار درباره سلامتی او می دهد. 

    اما اگر رنگ نقره به سمت سفیدی زیاد برود یعنی کلیه های شما دچار مشکل است. خواص سوم نقره آن است که درد ها را تسکین می دهد. و باعث کاهش درد می شود، نقره ترک برای آنکه زیبایی دو چندانی داشته باشد دارای نقش های ریز و زیبا است. ذرات ریز نقره از طریق پوست با گذشت زمان جذب پوست می شوند به همین دلیل سبب کاهش درد، در بدن می شود. به همین منظور تسبیحات کوچک را به دور دست خود می پیچند.

    در زمان های قدیم ازآب نقره بسیار استفاده می کردند، امروزه با مطالعه دقیق به این نتیجه رسیده اند که خواص دیگر نقره این است که ضد باکتری و ضد عفونی نیز بوده است. با خرید تسبیح نقره ترک می توانید از تمامی این خواص ها استفاده کنید بدلیل آنکه تسبیح ارتباط مستقیم با پوست دست را دارد.

    خرید اینترنتی تسبیح نقره اصل ترک

    در فروشگاه های اینترنتی نقره می توانید هر نوع تسبیحی که مد نظرتون هست را انتخاب کنید، سپس برای اطمینان از خرید خود نظرخواهی بقیه دوستانی که به اینصورت خرید کرده اند را مطالعه کنید و میزان رضایت آن ها را بسنجید تا از خرید خود مطمئن شوید.

     

    خرید اینترنتی تسبیح نقره اصل ترک

     

    در برخی از فروشگاه های اینترنتی نقره شما می توانید انگشتر و حلقه نامزدی، سرویس عروس، گردنبند، پلاک و مدال دلخواه خودتان را طبق سلیقه خود انتخاب کرده و یا سفارش دهید؛ قیمت سفارش با توجه به مرحله های ساخت تعیین می شوند. در ابتدا قیمت نقره خام و سپس قیمت مدل مد نظرتان را با هم حساب کرده سپس قیمت کلی را به شما اطلاع می دهند.افرادی که علاقه زیادی به تسبیح خود دارند می توانند نگین انگشتر را مانند مهره های تسبیح سفارش بدهند.

    امروزه با پیشرفت فناوری صنعت نقره به قدری پیشرفت کرده است که با صنعت طلا در حال رقابت است، تصویر نقره های قدیمی را از ذهن خود پاک کنید زیرا با پیشرفت آن نقره های امروزی بسیار زیبا تر و جذاب تر همراه با ضریف کاری های شیک در بازار وجود دارد. عمری که تسبیح های نقره ترک دارند بسیار بیشتر از دیگر نقره ها است.

     مزایا تسبیح نقره ترک

    تسبیح های نقره و یا نقره کوب امروزه در بازار به صورت انواع مختلفی در حال عرضه است که میزان خوب بودن تسبیح به جنس نقره آن بستگی دارد. تسبیح های نقره ترک یکی از بهترین هدیه هایی است می توانید برای عزیزانتان تهیه کنید. برای خرید تسبیح نقره ترک لازم است بدانید نقره برای سلامتی و درمان افسردگی استفاده می شود. نقره یک فلز بسیار زیبا است که مزایای آن نسبت معایبش بسیار بیشتر است این مزایا شامل موارد زیر است:

    • قیمت مناسب

    • دارای طرح حای زیبا و جذاب

    • ضد حساسیت بودن

    • دارای عمر طولانی و ماندگاری زیاد

    • شباهت زیاد نقره با طلای سفید

    • نوسانات قیمتی کمتر

    • درمان تب

    • دفع سنگ مثانه

    • درمان ورم روده

    • درمان بیماری صرع

    • تقویت چشم ها

    • ضد استرس و اضطراب

    • ضد افسردگی

    • ضد باکتری

    • ضد عفونت

    • تنظیم میزان ترشح تعرق و چربی

    • درمان استخوان و ترمیم آن

    نقره خواص و مزیت های بیشماری در تمامی صنعت ها دارد. معمولا نقره برای هیچکس ضرر خاصی ندارد وبدون عارضه است و بیشتر دارای مزیت های بیشمار است و معایب آن به صورت انگشت شمار است که شامل:

    • برای گوش ها ممکن است حساسیت ایجاد کند که مورد بسیار نادر است فقط در صورت استفاده از آلیاژهای نا مرغوب باعث حساسیت می شود.

    • می تواند میزان فشارخون را کاهش بدهد.

    نکته: نقره برخلاف طلا برای مردان ممنوع نیست و هیچ تاثیر بدی بر روی بدن آنها ندارد. 

     

    آبکاری تسبیح نقره چیست؟

     

    آبکاری تسبیح نقره چیست؟

    نقره یکی از فلزاتی است که طرفدار های خاص خودش را دارد برای آنکه در این صنعت پیشرفت کنید باید با روش هایی که باعث زیبا تر شدن فلز نقره می شود استفاده کنید؛ نقره فلزی است که بعد از طلا مورد استفاده مردم قرار گرفته است. پس مسلما قیمتش هم باید گران باشد. با آبکاری نقره می توانید به قیمت آن بیافزایید.

    آبکاری، روشی است که با آن فلز نقره و یا فلزات دیگر با استفاده از جریان های الکتریکی روکش می شود. یعنی پوشاندن فلزات را با یک لایه خاص جهت مقاوم تر شدن و دوام بالای آن آبکاری صورت میگیرد. آبکار برای جلوگیری از اکسید نشدن و تغییر رنگ دادن نقره استفاده می شود. با آبکاری کردن تسبیح در واقع دارند عمر آن را افزایش می دهند.

    روش های نگهداری از تسبیح نقره

    نقره یک فلز آلیاژی است؛ نقره استرلینگ: 5/92 درصد نقره وبقیه آن را از فلزات دیگر تشکیل می شود، این نوع از نقره به دلیل چکش خواری هزینه ساخت آن بسیار کم تر است اما به همین دلیل رنگ آن زودتر کدر و یا سیاه می شود. نکته حائز اهمیت این است که به چه صورت می توانیم از تسبیح نقره نگه داری کنیم؟

    • از مواد شوینده وغیر دور بماند

    • زمانی که از نقره استفاده میکنید از عطر و ادکن استفاده نشود

    • نقره وطلا را کنار هم نگذارید؛ بدلیل اینکه به طلا آسیب می زند

    • در هنگام حمام کردن از زیورات نقره استفاده نکنید

    • دور از تابش خورشید

    • اگر از جعبه برای نگهداری استفاده می کنید یک تکه گچ هم کنار آن ها بگذارید تا رطوبت را جذب کند

    نکته: برای زیبایی و درخشندگی تسبیح نقره ای که مدت ها از آن استفاده کرده اید آن را در جوش شیرین و آب قرار دهید تا دوباره مانند قبل درخشان و زیبا بشود.

    کلام آخر

    تسبیح نقره فلزی است که از دیرباز تا به امروز مورد توجه بسیاری از افراد جهان بوده است؛ تسبیح نقره فلزی است بسیار با ارزش و دارای جذابیت زیاد که در جواهرسازی مورد استفاده قرار می گیرد. نقره با عیار های750 تا 990 در بازار است که عیار925 آن بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است، نقره 999یکی از خالص ترین نقره ها در بازار است که نقره بسیار نرم است و از برای ساخت زیورآلات و تسبیح استفاده نمی شود. تسبیح های ترک بسیار زیبا و ارزشمند است و توصیه می کنم که از این تسبیح ها استفاده کنید.