<
search
عربی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    خرید و فروش عمده ساچمه نقره

    خرید و فروش عمده ساچمه نقره

    امروزه بعد از طلا نقره یکی از پرکاربرد ترین و با ارزش ترین فلز ها محسوب می شود. فلزی با دوام و مقاوم در برابر خوردگی و اکسیداسیون می باشد که در صنایع جواهرسازی، الکترونیکف  لحیم کاری و یا حتی صنعت پزشکی جایگاه ویژه‌ ای دارد.

     

    این، فلزی  واکنش پذیر با ارزش تزیینی بالا و مقاوم در برابر زنگ زدگی است که در طیف گسترده ای از کاربرد ها مورد استفاده قرار می گیرد. هر چقدر از مزایا و فواید فلز نقره بگوییم، باز هم حق مطلب را به خوبی ادا نخواهیم کرد. جالب است بدانید که امروزه با هدف کاهش قیمت این فلز گرانبها، نقره آب شده را به گونه های کوچکی تبدیل می کنند که به آنها ساچمه نقره می گویند.

     

    کاربرد ساچمه نقره چیست؟

     

     در واقع ساچمه نقره عنصر اصلی و اولیه نقره کاری و ساخت جواهرات و زیورآلات به حساب می آید. جالب است بدانید که پلاک نقره، انگشتر، گوشواره، پابند، گردنبند و حتی ظروف نقره همگی در مرحله اولیه به صورت ساچمه نقره هستند.


     البته این را هم در نظر داشته باشید که این ساچمه ها خود از آب کردن زیورآلات شکسته ایجاد شدند تا استفاده از آن ها راحت تر باشد.برای ساخت این ساچمه ها،  مذاب نقره  را در سطل پر از تکه های یخ ریخته تا به شکل ساچمه درآمده و سرد شود. این سازمان ها در بازار به نام نقره پنبه نیز شناخته می شوند.

     

     چرا خرید و فروش نقره؟


     سرمایه گذاری در طلا یک روش قدیمی سنتی در جامعه و کشور محسوب می شود. به طوری که افراد تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری طلا دارند و کمتر کسی به سرمایه گذار های نقره  اشتیاق نشان می دهد و این موضوع علتی به جز ناآگاهی از بازار نقره ندارد.


     جالب است بدانید که تنها ۱۲ درصد از طلا استخراج شده، صرف صنعت می شود که بخش بزرگی از آن در صنعت جواهر سازی به کار می رود و ۵۷ درصد صرف صنایع مختلف می شود. پس با وجود چنین مسئله مهمی می توان به سرمایه‌گذاری در بازار نقره اندیشید.


     همچنین باید در نظر داشت که به دلیل افزایش قیمت طلا امروزه مردم، بیشتر از زیورآلات  نقره استفاده می کنند. علاوه بر همه اینها، باید بدانید که سرمایه گذاری در بازار نقره ریسک بسیار کمی نسبت به طلا دارد.

     

    چرا باید در بازار نقره سرمایه گذاری کرد؟

     

    • قیمت نقره خیلی مناسب تر از طلاست.
    • مصارف صنعتی نقره فوق العاده بیشتر  از طلاست.
    • ذخایر طلا روبه افزایش و نقره رو به کاهش است.
    • نوسان قیمت نقره بیشتر از طلا است.

     

    پس با وجود این دلایل، خرید و فروش عمده ساچمه نقره سودی باورنکردنی را در آینده ای نه چندان دور نصیب شما خواهد کرد. این خود شما  هستید که با سرمایه‌گذاری آگاهانه و خرید و فروش ساچمه نقره می توانید درامد قابل توجهی داشته باشید.  شایان ذکر است که در دیگر کشورها بیشتر از طلا، نقره را به عنوان پشتیبان پول ملی استفاده می کنند.

     

    مزیت اصلی خرید و فروش عمده ساچمه  نقره، هزینه کمتر هر گرم در مقایسه با سکه های طلا است. خرید این ساچمه ها به دلیل قیمت پایین نقره همچنان مقرون به صرفه تر از خرید طلا است. سلچمه های نقره هزینه تولید کمتری دارند که منجر به قیمت ارزان تر هر گرم می شود. بنابراین، هنگام خرید آن، می توانید با پولی که سرمایه گذاری می کنید، حجم بیشتر نقره به دست آورید. انتظار می رود بازار نقره در نهایت به دلیل افزایش تقاضای صنعتی افزایش یابد. بنابراین، سرمایه‌گذاری برای خرید و فروش عمده ساچمه نقره این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا در آینده ارزش زیادی کسب کنید و سود قابل توجهی به دست بیاورید.

     

    خرید و فروش عمده ساچمه نقره به دلیل ذخیره سازی آسان

     

    ذخیره سازی ساچمه های نقره نیز به دلیل اندازه مناسب آنها آسان تر است. اگر ساچمه های پنبه ای یا نقره را از یک فروشنده معتبر خریداری می کنید، به احتمال زیاد، می توانید یک راه حل ذخیره سازی را نیز انتخاب کنید. در واقع، بسیاری از سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند ساچمه های نقره را بخرند، زیرا دارای ارزش اسمی هستند که آن‌ها را تبدیل به ارز قانونی می‌کند. بنابراین، آنها از مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند. 

     

    خرید و فروش عمده ساچمه نقره

     

    مزایای خریدو فروش ساچمه نقره


    سرمایه گذاران اغلب هنگام ورود به بازار فلزات گرانبها به نقره روی می آورند. خوب، یکی از دلایلی که بسیاری از مردم در شروع سفر سرمایه گذاری خود نقره را ترجیح می دهند، صرفاً به دلیل شکاف قیمت طلا و نقره است. این نسبت به طور رسمی به عنوان نسبت نقره به طلا شناخته می شود. البته طلا همیشه گرانتر از نقره بوده و در سال های اخیر نقره 85 برابر طلا ارزانتر بوده است. این امر باعث می‌شود خرید شمش‌های طلا مانند شمش طلای یک کیلویی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران مقرون به صرفه نباشد، اگرچه اندازه‌های کوچک ‌تر مانند 1 اونس و 100 گرم هنوز در دسترس هستند.

     

    اکنون، در سال 2023، ما در آستانه یک بحران مالی جهانی هستیم. در چند سال گذشته، چندین عامل ژئوپلیتیکی اقتصاد جهانی را به سمت لبه سوق داده است. در نتیجه، سرمایه گذاران با هدف کسب سود بیشتر به سرمایه گذاری های جدید روی آورده اند که در این بین خرید و فروش عمده ساچمه نقره اهمیت زیادی یافته است. 

     

    کاربرد ها و استفاده های نقره خام 


    درواقع هدف از خرید نقره خام صرفا به کاربردن آن در صنایع جواهرات و زیورآلات نیست، همچنین در صنعت های دیگری نیز فعالیت بخصوصی دارد، به عنوان مثال در صنعت الکترونیک، ساخت دارو، پزشکی و…  کاربردهای بسیاری دارد. 

     


    نقره از طرفی ضد ویروس و باکتری است که در صنایع دارویی برای ساخت داروهای ویروسی و آنتی باکتریال به کار می رود. همانطور نقره در صنعت پزشکی نیز در ساخت دندان کاربرد دارد. 
    می توان با قاطعیت کامل گفت که یکی از فراوان ترین کاربردهای نقره در مدارهای الکتریکی یا پنل های خورشیدی است که از آن استفاده می کنند. 

     

    چگونه تشخیص دهیم ساچمه نقره ای اصلی است؟ 


    اگر در زمینه تولید زیورآلات نقره کار می کنید، برای اینکه کار خود را در این صنعت کم نظیر ارتقا دهید باید مراقب باشید، متاسفانه در این حوزه هم مانند دیگر حوزه ها تقلب هایی وجود دارد که باعث می شود کسب و کار شما به خطر بی افتد،همانطور که گفته شد افرادی هستند که به نفع خود ساچمه هایی شبیه به نقره تولید می کنند.

    از طرفی هم تشخيص دادن این ساچمه ها فقط از یک راه است و آن هم با استفاده از مواد شیمیایی است. برای اینکه متوجه شوید اصل است یا نه از محلول شورتر استفاده کنید. برای اینکه در کارتان اطمینان کامل داشته باشید از افرادی که در این حوزه فعالیت بسزایی دارند یا یک مشاوره خوب کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کند و بتوانید با اطمینان به کار خود ادامه دهید.

     

    ساچمه نقره ای یا نقره خام را از کجا خریداری کنیم؟ 


    بالا و پایین شدن بازار نقره در سالهای اخیر باعث شده که کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند با کاهش تقاضا مواجه شوند. از طرف دیگر یکی از دلیل های کاهش تقاضا هزینه های مواد اوليه و تولید زیورآلات است که افزایش پیدا کرده است.یکی از راه حل هایی که می توان به کاهش این هزینه کمک کند خرید ساچمه نقره ای با قیمت متناسب یا زیر قیمت بازار است  تا بتوانید در این زمینه به راحتی کار خود را ارتقا دهید. 

     

    نقره خام ترکی بهتر است یا ایرانی؟ 

     

    در اینجا ما به کشور عزیزمان ایران افتخار می کنیم که در همه زمینه ها فعالیت دارد. و با انتخاب نوع ایرانی آن هم به کشور عزیزمان کمک می کنیم و هم از همه نوع بهترین انتخاب است. 
    نقره خام ایرانی از نظر قیمتی  در مقایسه با نقره ترکی همواره با قیمت پایین تری معامله خواهد شد. در واقع باید توجه کنیم که هردو نوع این نقره از نظر کیفیت تفاوت های مختلفی با یکدیگر دارند. یکی از دلایلی که قیمت نقره را به کمترین میزان آن برسانند این است که نقره هایی را که آب کرده اند را به ساچمه نقره تبدیل کنند. 

     

    چگونه تشخیص دهیم ساچمه نقره ای اصلی است؟


    چند نمونه از صنایع هایی که نقره در آن ها کاربرد دارد.

     


    نقره در اصل به صورت یک کاتالیزور در فرایند های شیمیایی کاربرد دارد و همچنین این فلز در تولید آلیاژ ها، لحیم کاری و راکتورها استفاده می شود، که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم :

    1صنایع باطری سازی
    با وجود آنکه از باطری هایی با کیفیت بسیار بالا در اتومبیل ها استفاده میکنند آنها از درصد خلوص بیشتری برخوردار هستند. 
    2. نقره در صنایع آینه سازی:
    نقره در صنعت آینه از قدرت بالایی برخوردار است که معمولا پشت آینه ها با لایه ای نازک از نقره ساخته شده است. و آینه هایی که بطور عادی ساخته می شوند با روکش شیشه و لایه هایی با جیوه یا آلومینیومی ساخته می شوند. 
    3.نقره در صنایع پزشکی :
    نقره در ساخت بعضی از وسایل یا تجهیزات پزشکی، مانند دندانپزشکی، عمل جراحی، و… استفاده می شود. 

     

    کلام آخر


    اگر شما هم می خواهید سرمایه گذاری پر سود و مفید و بی دردسر  داشته باشید، خرید و فروش ساچمه نقره  بهترین راه برای تامین آینده شماست. البته قبل از پرداختن به این کار باید خوب تحقیق کنید و شرایط تجارت این محصول را جویا شوید.