<
search
عربی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    مدرنیته در جواهرات گردنبند نقره، نمادی از طراحی های نوین و زیبایی


    مدرنیته در جواهرات، یک قرن قدمت دارد اما هنوز زنده و پویا برجای مانده است و جواهرات را در حال و هوای جدیدی از فن‌آوری و هنر در هم پیچیده و همچنان پیشرو است. پیشینه مدرنتیه به زمانی بر می‌گردد که هنرمندان اروپایی از کشورهای اسکاتلند، فنلاند و انگستان توانستند طرح‌های نوین و زیبایی را در ساخت جواهرات و زیورآلات نقره، طلا، سنگ و ... ایجاد نمایند. هدف اصلی مدرنیته ارتقای جواهرات به شکل هنری از دنیای سنتی و پیشروی در دنیای مدرن بوده و هست.


    مدرنیته در جواهر سازی


    هنرمندان با الهام از طبیعت و بکارگیری فرم‌های هندسی خالص و قوی، مستطیل‌ها، دایره‌ها، مثلث‌ها، تأکید بر زوایا و خطوط دقیق، کنار هم قرار دادن و به هم پیوستن اشکال مختلف برای خلق پرسپکتیو و ترکیب‌بندی‌های قدرتمند، انتزاعی و خطی کار کردند. جواهرات و زیورآلات مدرن، تاثیری عمیق در رفتار، شخصیت، سبک زندگی جوانان و زنان و مردان داشته و دارد.
    جواهرسازی مدرن شتاب گرفته و به کامل‌ترین شکل خود رسیده است. و ما شاهد ظهور جدیدترین و قدرتمندترین طراحی‌ها، نقش‌ها و نگاره های نوین در ساخت جواهرات و زیورآلات هستیم. یکی از این جواهرات ارزشمند گردنبند نقره می‌باشد که به عنوان نمادی از طراحی‌های نوین و زیبایی مطرح شده است.
    مدرنیته در جواهرسازی و بویژه گردنبند نقره به معنای استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های جدید در طراحی، استفاده از فرم‌ها و خطوط ساده و هندسی، ایجاد حرکت و حجم در ایجاد نقوش و نگاره‌ها، و ایجاد توازن بین ظاهر ساده و زیبایی است.
    گردبندهای نقره با طرح‌های جدید و مدرن، الهام گرفته از طبیعت، رنگ‌های جذاب و تیره، بوده و ترکیبی از سادگی، کارایی و شیک بودن را به رخ می‌کشد. مواد به کار رفته در این جواهرات شامل سنگ های قیمتی، فلزات مات، با توجه به اینکه طرح‌های مدرن گردنبند نقره به خوبی با فضای روزمره همخوانی دارند، بسیاری از افراد امروزه به دنبال خرید این نوع جواهرات هستند و همچنین بسیاری از مردم ظاهر شیک و مدرن جواهرات نقره ای را به طلا یا هر فلز دیگری ترجیح می دهند. همیشه این سوال مطرح می‌شود که چرا برخی افراد بخصوص مردان و زنان جوان به سمت استفاده از گردنبند نقره و زیورآلات نقره‌ای مدرن کشیده می‌شوند؟
    در پاسخ می‌توان گفت معانی و مفاهیم خاصی در ورای استفاده از گردنبند‌های نقره و جواهرات مدرن و نوین وجود دارد. قطعات مختلف نقره نمادی از پیام‌های گوناگون مانند امنیت، خرد، ظرافت و تجمل گرایی و ... به شمار می‌رود.
    بسیاری از زنان دوست دارند جواهرات را به عنوان نماد زنانگی یا به نمایش گذاشتن موقعیت اجتماعی خود بپوشند. و البته زیورآلات به زن احساس اعتماد به نفس و زیبایی می‌بخشند.
    دلایل زیادی وجود دارند که جواهرات و گردنبندهای نقره با طراحی‌های جدید و نوین طرفداران و خریداران خاص خود را دارند.


    از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره نمود:


    گردنبند نقره به عنوان یک  اکسسوری ضروری برای موقعیت های خاص محسوب می شود.


    گردنبندهای نقره محبوبیت زیادی دارند و خریداران این محصولات روز به روز و با گذشت زمان و همچنین با ورود سبک‌ها و طرح‌های جدید به بازار افزایش می‌یابد. شرکت در مناسبت‌های خاص مانند عروسی، جشن فارغ التحصیلی، مراسم اهدای جوایز، جشن تولد و شام سالگرد، بدون استفاده از جواهرات، ممکن نیست. آنان بدون جواهراتی که خودشان را آراسته کنند، احساس کسالت و کم حوصلگی می‌کنند.



    زیورآلات به زنها احساس خوبی می دهد و به آنها اعتماد به نفس را هدیه می کند.


    جواهرات دارای توانایی و خواص غیرقابل انکاری برای به نمایش گذاشتن بهترین ویژگی‌ها و شخصیت یک زن هستند، مثلا هنگامی که گردنبند نقره زیبا توسط یک زن در موقعیت خاصی پوشیده شود. اهمیت زیادی دارد زیرا می‌تواند به او  احساس زیبایی، شیک بودن، خاص بودن و اعتماد به نفس را بدهد.  به طور کلی پوشیدن جواهرات  نقش مهمی در ایجاد احساس خوب در زنان ایفا می‌کنند، به همین دلیل است که برای بسیاری از زنان بسیار ارزشمند و گرانبها است.
    گردنبند نقره یکی از گرانترین و ارزشمندترین هدایایی است که یک زن می تواند از شوهرش دریافت کند.
    طیف گسترده‌ای از جواهرات مختلف وجود دارد که یک مرد می‌تواند برای همسر خود بخرد و انتخاب او به مناسبت و مقدار پولی که می‌خواهد یا می‌تواند بپردازد، بستگی دارد. قیمت جواهرات بسیار بالا است و تا میلیون‌ها تومان می‌ارزند. اقلامی که  حاوی پلاتین و الماس می باشند خیلی  گران هستند، در حالی که جواهرات نقره نسبتاً مقرون به صرفه هستند.
    جواهرات برای زنان و مردان  ارزش احساسی عمیقی به همراه دارد.
    ارزش احساسی و عاطفی جواهرات برای برخی از زنان و مردان بالاتر از ارزشی مادی و پولی آنها است. هدیه دادن گردنبند نقره به مناسبت‌های خاص، یاد آور خاطرات در موقعیت‌های بسیار مهم از زندگی افراد است. به طوری که این ارزش احساسی حتی می‌تواند به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود.


    گردنبند نقره دوستداران همیشگی خود را دارد


    به طور کلی بسیاری از افراد گردنبند نقره‌ای و زیورآلات را دوست داند زیرا:
    در حال حاضر استفاده و نگهداری از آنها بسیار راحت است.
    گردنبند نقره با طرح های جدید و زیبا نسبت به سایر جواهرات بخصوص طلا قیمت بسیار مناسبی دارد.
    این جواهر برای هدیه دادن گزینه خوبی است. بخصوص برای نسل جوان از جمله هدایای دوست داشتنی و به یاد ماندنی است.
    بسیاری از مردم جواهرات خاصی ندارند اما نقره‌جات و گردنبند نقره در میان آنها بسیار محبوب است و خریداران زیادی دارد.
    انواع گردنبند نقره جدید و مدرن از جمله جواهراتی هیتند که بسیاری از پسران و مردان جوان به راحتی و در همه جا می‌توانند از آنها استفاده کنند و سبک های جدیدی را خلق خواهند نمود که بیانگر روحیات، شخصیت و عقاید آنهاست.


    کلام آخر


    سبک‌ها و طرح‌های مختلفی از انواع جواهرات مدرن و جدید وجود دارد، همه آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زیبا باشند و ما را به نوعی زینت دهند. برای بسیاری از افراد گردنبند نقره بیشتر از یک زینت ارزش دارد زیرا نه تنها به آنها اعتماد به نفس می دهد بلکه کمک می‌کند تا همیشه یاد و خاطرات عزیزانشان زنده و ماندگار باشد.
    مدرنیته در جواهرات درخشش شما را دو چندان می‌کند و دنیایی از احساس زیبایی را به شما هدیه می‌دهد.