<
search
Russian
All Categories
    Menu Close

    شمش نقره یک کیلویی اماراتی Emirates 1 Kilogram

    شمش نقره یک کیلویی اماراتی کافه سیلور:با توجه به اینکه کارشناسان خرید شمش نقره ندیر برای سرمایه گذاری پیشنهاد میشود. با خرید شمش نقره اماراتی ۱۰۰۰ گرمی از سیلوستینگ، یک شمش نقره باکیفیت با عیار ۹۹۹ دریافت می‌کنید. این شمش نقره توسط شرکت اماراتی Emirates Gold ساخته شده و با گواهینامه رسمی و بین‌المللی این شرکت همراه است.Emirates 1 Kilogram
    69 000 000 تومان
    i h

    کافه سیلور:با توجه به اینکه کارشناسان خرید شمش نقره ندیر برای سرمایه گذاری پیشنهاد میشود.

    شمش نقره یک کیلویی اماراتی

    شمش نقره یک کیلویی اماراتی Emirates 1 Kilogram

    شمش نقره اماراتی ۱۰۰۰ گرمی برای سرمایه‌‌گذارانی که به دنبال یک کامودیتی به‌صرفه و باکیفیت هستند گزینه‌ای ایده‌آل است، زیرا با وجود عیار بالا و گواهینامه جهانی خود، کارمزد کمتری نسبت به شمش‌های سوئیسی و ترکیه‌ای دارد. شمش نقره اماراتی یک کیلویی از نظر قیمت و کیفیت در ایران منحصربه‌فرد است و به واسطه اعتبار در بازارهای جهانی، سرمایه‌ای مطمئن و سودآور خواهد بود.

    خوب است بدانید که نقره به عنوان یکی از کاربردی‌ترین فلزات در دنیا، چشم‌انداز بی‌نظیری برای سوددهی در آینده دارد و دیر یا زود، اهمیت بالای آن در صنایع مختلف منجر به بالا رفتن ارزش آن خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های نقره اماراتی ۱۰۰۰ گرمی و مزایای خرید آن با مجموعه سیلوستینگ همراه شوید.

     

    مشخصات شمش نقره اماراتی ۱۰۰۰ گرمی

    با خرید شمش نقره اماراتی ۱۰۰۰ گرمی از سیلوستینگ، یک شمش نقره باکیفیت با عیار ۹۹۹ دریافت می‌کنید. این شمش نقره توسط شرکت اماراتی Emirates Gold ساخته شده و با گواهینامه رسمی و بین‌المللی این شرکت همراه است.

    منظور از شمش نقره ۹۹۹ عیار، این است که ۹۹.۹٪ وزن شمش، نقره خالص است و باقی‌مانده آن را یک فلز دیگر، معمولا مس، تشکیل می‌دهد. به طور کلی نقره ۹۹۹ عیار یکی از باکیفیت‌ترین نقره‌هاست و به عنوان نقره خالص شناخته می‌شود.

    هر شمش نقره اماراتی در بسته‌بندی تخصصی و جداگانه برای شما ارسال خواهد شد. در جلوی این شمش، می‌توانید لوگوی Emirates Gold، وزن، عیار و شماره گواهینامه مخصوص شمش نقره خود را ببینید. پشت این شمش نیز هیچ طرحی ندارد.

    products.tags