<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    سکه بانکی، طلای آبشده، شمش طلا، شمش سوئیسی، شمش نقره، ساچمه نقره| کافه سیلور

    سکه بانکی، طلای آبشده، شمش طلا، شمش سوئیسی، شمش نقره، ساچمه نقره| کافه سیلور

     

    ما در کافه سیلور روی موارد زیر جهت سرمایه گذاری مشاوره و خرید و فروش انجام میدهیم

     

    1- شمش نقره

    شمش‌های نقره موجود در بازار معمولا در دو نوع کارگاهی و کارخانه‌ای ساخته می‌شوند.

    در بازار فلزات گرانبهای ایران، ارزش شمش نقره توسط بانک مرکزی تضمین نمی‌شود. به همین خاطر شمش نقره بانکی وجود خارجی ندارد. اما برخی از تولیدکنندگان بزرگ اقدام به تولید کارخانه‌ای شمش نقره می‌کنند.

    و معمولا شمش نقره ترکیه جهت سرمایه گذاری به فروش میرسد

    شمش نقره

    پر طرف دارترین شمش های نقره جهت سرمایه گذاری:

    1- شمش نقره 1 کیلویی

    2- شمش نقره 500 گرمی

    3- شمش نقره 250 گرمی

     

    2- ساچمه نقره

    ساچمه نقره به گرانول نقره گفته میشود.

    روش ساخت ساچمه نقره ای بسیار ساده است. ابتدا خمره های مخصوصی را با آب یخ پر می کنند. سپس تکه های یخ را داخل سطل می گذارند و نقره مذاب را به درون سطل آب سرد می ریزند، در این مرحله، یک اتفاق جالب رخ می دهد، نقره مذاب بلافاصله یک گلوله یا دانه تشکیل می دهد که به آن ساچمه نقره می گویند.

     

    ساچمه نقره

    3_شمش طلا

    شمش طلا، از آب کردن طلای خالص و ریختن مذاب شده‌ی آن در قالب خاص ساخته می‌شود. تا زمانی که مایع و مذاب است، اطلاعاتی مثل نام یا لوگو شرکت سازنده، عیار و میزان انس (واحد اندازه‌گیری طلا که 1 انس معادل حدوداً 18 گرم است)، روی آن حک می‌شود که نشان‌دهنده‌ی اصل بودن آن است. حداقل عیار شمش طلا 995 و حداکثر عیار آن (یعنی خالص‌ترین آن) 999.99 است.

     

    شمش طلا

     

    4_ شمش سوئیسی

    شمش سوئیسی برای سرمایه گذاری به دلیل اعتبار و قابلیت معامله در تمام دنیا همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده است ولی قبل از قیمت شمش سوئیسی، اعتبار و اصالت آن بایستی بررسی شود.

    شمش سوئیسی از معتبر ترین و شناخته شده ترین شمش طلا در عرصه جهانی است که از طرف کارشناسان سرمایه گذاری برای سبد سرمایه گذاری طلایی، بسیار توصیه میشود. مهم ترین قسمت در خرید شمش سوئیسی اصالت آن است که در حال حاضر فروشگاه زکوین با گارانتی ایران پمپ گواهی اصالت و تضمین خرید شمش سوئیسی را صادر میکند.

     

    شمش سوییسی

     

    5- طلای آبشده

    سرمایه‌گذاری در بازار طلا به شکل‌های متفاوتی امکانپذیر است. یک سرمایه‌گذار می‌تواند دارایی خود را به سکه یا شمش طلا،‌ طلای آب‌شده و طلای دست دوم بدون کارمزد تبدیل کند و منتظر بماند تا با رشد قیمت طلا، ‌سرمایه وی چندین برابر شود. در شرایط نامناسب اقتصادی و افزایش تورم، طلا به دلیل نقدشوندگی خوب و ارزش پایداری که دارد، به عنوان روشی برای حفظ ارزش دارایی استفاده می‌شود. درصورتیکه تمایل دارید با مفهوم طلای آب شده و نحوه سرمایه‌گذاری روی این نوع از طلا آشنا شوید، مقاله حاضر به شما کمک خواهد کرد.

    6-سکه طلا

    شاید در گذشته سکه بیشتر برای هدیه دادن، پرداخت مهریه و ... مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما با توجه به نرخ رشد چشمگیر آن در سال‌های اخیر، می‌توان سکه را نیز به لیست بهترین روش‌های سرمایه گذاری اضافه کرد. حال بهترین سکه برای سرمایه گذاری کدام است؟ این سوال همیشه هنگام خرید از طلافروشان پرسیده می‌شود.

     

    طلای آب شده