<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    مرکز طراحی و ساخت پایه جواهر طلا

     مرکز طراحی و ساخت پایه جواهر طلا

    پایه جواهر به عنوان یک وسیله نمایشی و ارتباطی در دنیای جواهرسازی و نگین های گرانبها به کار می رود. پایه های جواهر اغلب از مواد باکیفیت بالا و گرانبها ساخته می شوندو به منظور جذاب تر نشان دادن نگین ها و الماس ها به کار می روند.

    علاوه بر این نیز پایه جواهر یه آثارهنری و طراحی نیز به حساب می آید که جزئیات و ظرافت ظاهری برجسته تری دارد.پایه جواهر در فلزات گرانبها همچون نقره، پلاتین و طلا و همچنین در سنگ های قیمتی مرمر نیز به کار می رود.

    البته ناگفته نماند که طراحی و اجرای پایه جواهر نیاز به تخصص و دقت بالایی دارد و مهمتر اینکه یک ظاهر زیبا و هماهنگ بین پایه و جواهرات ایجاد می کند. 

    پایه جواهر چیست؟

    در ساخت جواهر از مراحل مختلفی استفاده می شود. یکی از اولین گام در ساخت جواهر قالب یا همان پایه است که به عنوان نگهدارنده سنگ ها و نگین ها به کار می رود.

    البته با توجه به وزن و نوع نگین ممکن است پایه جواهر متفاوت باشد که طراحی آن باید متناسب با بودجه و سلیقه شما باشد. بنابراین با توجه به طراحی پایه جواهرات می توان سبک و مدل آن را انتخاب کرد.

    از پایه جواهر برای ساخت انواع زیورآلات همچون دستبند، گردنبند، نیم ست و انگشتر به کار می رود. از تکنیک های مختلفی برای ساخت پایه جواهرات استفاده می شود که علاوه بر آنی نیز باید مهارت حکاکی، ساختاربندی و رنگ آمیزی جواهرات را هم بلد باشید.

    پایه جواهرات موجب نمایش بهتر جواهرات و بالا بردن ارزش آن می شود و به مشتریان احساس اعتماد بیشتری می دهد و از طرفی آن ها را برای خرید جواهرات نیز ترغیب می کند.

    انواع مختلف پایه جواهر

    انواع مختلفی از پایه های جواهر در بازار موجود است که برخی از این پایه ها ساده طرح های کلاسیک دارند و برخی نیز پایه های مدرنی هستند که دارای خلاقیت و خطوط هنری بیشتری هستند. البته در برخی از مواقع پایه های جواهر به صورت سفارشی طراحی و ساخته می شوند تا در نهایت جواهرات خاص و منحصر به فردی بر روی آن ها قرار گیرد.

    در واقع می توان اینگونه بیان کرد که پایه جواهر یک اثر کاردست و هنری بوده که ارزش بالایی دارد و موجب به نمایش گذاشتن خلاقیت، تخصص جواهرات می شود. این پایه ها ترکیبی از استحکام، زیبایی و هنر است که تجربه بصری فرارتر از حد معمول را در جواهرات به نمایش می گذارد.

    ویژگی‌های پایه جواهر

    پایه جواهر دارای دو ویژگی برتر است که شما با توجه به سلیقه خود می توانید آن را طراحی و سفارش دهید.

    امنیت

    در صورتی که تعداد چنگک های پایه بیشتر باشد امنیت آن بالاتر خواهد بود. چنگک های پایه به خوبی از نگین آن محافظت می کند که در زمان قرار گیری نگین بر روی چنگک ها درخشش و زیبایی جواهرات نیز دو برابر می شود.

    جذابیت

    زمانی که در پایه های چنگک های کمتری به کار رود این موجب عرض اندام دادن به نگین می شودکه با این حال جذابیت نگین دو چندان خواهدشد.

    بنابراین اگر زیبایی و جذابیت جواهرات برایتان اهمیت زیادی دارد بهتر است پایه ای را انتخاب کنید که چنگک کمتری داشته باشد. در صورتی که امنیت نگین برایتان اهمیت زیادی دارد بهتر است پایه ای را انتخاب کنید که چنگک بیشتری داشته باشد.

     

    ویژگی‌های پایه جواهر

     

    مهمترین نکات برای خرید پایه جواهر 

    از مهمترین تصمیماتی که شما باید در زمان خرید پایه جواهر بگیرید، این است که انتخاب پایه جواهر به شکل اصولی باشد تا بر جذابیت جواهرات شما افزوده شود.

    جنس متریال

    به طور معمول پایه های جواهر از فلزات قیمتی و گران قیمت ساخته می شوند. بنابراین اینکه پایه متریال جواهر از کدام متریال باشد بیشتر بستگی به سلیقه، بودجه و حساسیت پوستی شما دارد. بنابراین اگر برای روز مرد می خواهید جواهری خریاری کنید بهتر است پایه جواهر پلاتین یا نقره را انتخاب کنید.

    کیفیت متریال

    در زمان خرید پایه جواهر باید به کیفیت متریال پایه توجه داشته باشید. بنابراین اگر می خواهید پایه جواهر طلا را انتخاب کنید بهتر است به سراغ طلای 18 عیار بروید. البته برای پایه جواهر نقره نیز می توانید پایه 925 را برای پایه در نظر بگیرید.

    سایز و اندازه پایه جواهر

    سایز و اندازه پایه جواهر باید طوری باشد که جواهرات را در خود نگه دارد. در صورت لق زدن جواهر بر روی پایه نه تنها موجب گم شدن و اسیب رساندن به جواهراتی می شود از طرفی احتمال گم شدن جواهرات نیز وجود دارد.

    طراحی پایه

    طراحی پایه باید طوری باشد که بر زیبایی نگین کار شده بر روی آن بیفزاید. بنابراین بهتر است با توجه به سلیقه و استایل پایه ها را انتخاب کنید و بعد از آن به سراغ ساخت پایه جواهر بروید.

    قیمت

    باتوجه به موارد مذکور در زمان خرید پایه جواهر باید به قیمت آن نیز توجه داشته باشید. بنابراین قبل از خرید و سفارش پایه جواهر ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و این نکته را هم فراموش نکنید که قیمت پایه جواهر با کیفیت آن رابطه مستقیمی دارد. بنابراین اگر به دنبال پایه جواهر باکیفیت هستید باید سرکیسه را شل کنید و با توجه به آن پایه جواهر لوکس و خاص را انتخاب کنید.

    تعمیر و نگهداری آسان

    پایه جواهرات باید استحکام بالایی داشته باشد تا درخشان و زیباتر به نظر برسد. با این حال برای اینکه از آن در طولانی مدت استفاده کنید و هیچگونه خط و خشی بر روی ان به وجود نیاید باید پایه جواهر از مواد خوب و باکیفیتی ساخته شده باشد. بنابراین پایه جواهری را انتخاب کنید که تعمیر و نگهداری راحت تری داشته باشد.

    خرید از فروشگاه های معتبر

    بهترین کار در زمان خرید پایه، سفارش و خرید آن از فروشگاه های معتبر است . خرید از فروشگاه های معتبر این امکان را به شما می دهد که از بهترین متریال ساخته شده اشد.

    در نظر گرفتن سلیقه شخصی

    شما قرار است از جواهرات استفاده کنید با این حال شما هستید که قرار است از جواهرات استفاده کنید.بنابراین پایه جواهری را انتخاب کنید که با سبک و لباس شما همخوانی داشته باشدو احساس خوبی را به شما بدهد و از طرفی شما را جذاب تر نشان دهد.

     

    مزیت های خرید پایه جواهر

     

    مزیت های خرید پایه جواهر

    اگر سال های زیادی است که از یک مدل انگشتر استفاده می کنید و مایل هستید که سنگ ان را تغییر بدهید این کار دور از واقعیت نیست بلکه این روزها با وجود پایه این امر شدنی است.

    خرید و سفارش پایه جواهر مزیت های زیادی دارد که مهمترین آن انتخاب سنگ و جواهری است که قرار است روی آن قرار بگیرد. اگر شما دوستدار خرید جواهرات هستید به سادگی می توانید تنها سنگ و نگین مورد نظر خود را انتخاب کنید .

    پایه جواهر این امکان را برای شما فراهم می کند که متناسب با بودجه خود سنگ یا نگین مورد نظر را سفارش دهید. به طور مثال شما با بودجه بالا می توانید سنگ های قیمتی با نرخ بالا را سفارش دهید.

    یکی دیگر از مزیت های خرید پایه جواهر این است که به صورت آنلاین می توانید آن را خریداری کنید. بنابراین با خرید انلاین در هر منطقه ای که هستید می توانید بدون نیاز به صرف زمان ، پایه جواهر را سفارش دهید و به صورت اینترنتی آن را خریداری نمایید.

    بنابراین در زمان خرید پایه جواهر ابتدا باید فرم مربوط به خرید را به طور کامل پر کنید. به طور مثال حتما در فرم مربوطه مشخص کنید که این پایه جواهر را برای انگشتر می‌خواهید یا اینکه آن برای سرویس طلا، سپس وزن طلا و عیار آن را مشخص کنید.

    سخن پایانی

    پایه جواهر یکی از قسمت های اصلی در جواهرات محسوب می شود که بر روی آن نگین و سنگ ها قیمتی و گرانبها کار می شد.ازپایه جواهر به عنوان یک وسیله نمایشی و ارتباطی در دنیای جواهرسازی و نگین های گرانبها به کار می رود.

    پایه های جواهر اغلب از مواد باکیفیت بالا و گرانبها ساخته می شوندو به منظور جذاب تر نشان دادن نگین ها و الماس ها به کار می روند. علاوه بر این نیز پایه جواهر یه آثارهنری و طراحی نیز به حساب می آید که جزئیات و ظرافت ظاهری برجسته تری دارد.

    پایه جواهر در فلزات گرانبها همچون نقره، پلاتین و طلا و همچنین در سنگ های قیمتی مرمر نیز به کار می رود. انواع مختلفی از پایه های جواهر در بازار موجود است که برخی از این پایه ها ساده طرح های کلاسیک دارند و برخی نیز پایه های مدرنی هستند که دارای خلاقیت و خطوط هنری بیشتری هستند.

    البته در برخی از مواقع پایه های جواهر به صورت سفارشی طراحی و ساخته می شوند تا در نهایت جواهرات خاص و منحصر به فردی بر روی آن ها قرار گیرد.در واقع می توان اینگونه بیان کرد که پایه جواهر یک اثر کاردست و هنری بوده که ارزش بالایی دارد و موجب به نمایش گذاشتن خلاقیت، تخصص جواهرات می شود.

    این پایه ها ترکیبی از استحکام، زیبایی و هنر است که تجربه بصری فرارتر از حد معمول را در جواهرات به نمایش می گذاردزمانی که در پایه های چنگک های کمتری به کار رود این موجب عرض اندام دادن به نگین می شودکه با این حال جذابیت نگین دو چندان خواهدشد.

    بنابراین اگر زیبایی و جذابیت جواهرات برایتان اهمیت زیادی دارد بهتر است پایه ای را انتخاب کنید که چنگک کمتری داشته باشد. در صورتی که امنیت نگین برایتان اهمیت زیادی دارد بهتر است پایه ای را انتخاب کنید که چنگک بیشتری داشته باشد.