<
search
اردو
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری

    همان گونه که می دانید، یکی از بهترین راهکارها برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول، خرید و فروش طلاست. در واقع این روش سرمایه گذاری یکی از قدیمی ترین روش ها محسوب می شود و با توجه به آن که خرید و فروش طلا در طول دراز مدت هرگز زیان بار نبوده، بنابراین افراد از این روش برای حفظ ارزش پول خود استفاده می کنند.

    از سوی دیگر خرید طلا به دلیل آن که دارای تنوع است و با هر مبلغی امکان پذیر است، به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال یک راه ایمن برای سرمایه گذاری هستید، خرید طلا به خصوص خرید بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است. بسیاری از شما عزیزان ممکن است گمان کنید که برای خرید شمش های طلا قطعا به مبالغ بسیار بالا نیاز دارید.

    در صورتی که این چنین نبوده و می توان با هر مبلغی و به هر وزنی این نوع از مصنوع طلا را خریداری کرد. اما چه نوع شمشی را خریداری کنیم؟ آیا شمش های تقلبی در بازار وجود دارد؟! در این مقاله از وب سایت کافه سیلور قصد داریم تا به بررسی سوال پر تکرار شما عزیزان یعنی بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری  چه می باشد؟!

    پاسخ دهیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیارتان قرار داده تا بتوانید سرمایه گذاری ایمن و در عین حال پر سودی را داشته باشید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

     

    شمش های طلا چه مشخصاتی دارند؟

     

    پیش از آن که به بررسی بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری  بپردازیم، در ابتدا نیاز است که درباره مشخصات شمش طلا با شما صحبت کنیم تا به هنگام خرید این نوع از مصنوعات طلا، بدانید کدام شمش را خریداری کنید.

    در این راستا باید اشاره داشت که شمش های طلا از طلای خالص یا همان طلای 24 عیار یا با درصد خلوص 99.99 ساخته می شوند و به طبع قیمت هر گرم از ان ها با طلای 18 عیار که درصد خلوص آن ها کمتر است، متفاوت بوده و ارزشی بالاتر دارد. میزان درصد خلوص شمش های طلا نیز باید بر روی آن ها حک شده باشد.

    البته این موضوع بدان معنا نیست که شمش های طلا با عیار 18 وجود ندارند! بلکه این نوع از شمش ها نیز ساخته می شوند اما شمش های 24 عیار از ارزش و البته از اعتبار بالاتری برخوردار هستند.

    به شما نیز توصیه می کنیم که به هنگام خرید بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری، به درصد خلوص آن و همچنین عیار شمش توجه داشته باشید.  از جمله نکاتی که باید در خصوص مشخصات شمش طلا بدانید و به آن توجه فرمایید، به صورت زیر می باشد:

     

    • حک لوگو شرکت سازنده: شمش های طلا دارای لوگو و هولوگرام شرکت سازنده هستند. در غیر این صورت به شمش های بی نام و نشان اعتمادی نکنید.
    • حک شدن وزن شمش بر روی آن: شمش ها در صورتی دارای اعتبار هستند که وزن ان ها بر روی بسته بندی و یا خود شمش حک شده باشند. از سوی دیگر وزن حک شدن بر روی شمش طلا نباید حتی به اندازه 10 صوت با خود شمش تفاوتی داشته باشد. یعنی شما اگر شمش را بر روی ترازوهای دیجیتال قرار دهید، وزن شمش باید با وزن حک شده بر روی بسته بندی یکسان باشد.
    • کد شناسایی یا کد رهگیری: تمامی شمش ها در صورتی دارای اعتبار هستند که دارای کد شناسایی یا همان کد رهگیری استعلام باشند.  

     

    سرمایه گذاری در شمش طلا:

     

    شایان ذکر است که بهترین روش سرمایه گذاری، خرید و فروش طلا و یا سرمایه گذاری در شمش طلاست. منتها شما عزیزان باید به هنگام خرید به خود شمش و فروشگاهی که از آن این نوع مصنوع طلا را خریداری می کنید، توجه فرمایید و بدین صورت بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری  را خریداری فرمایید.

    از آن جا که از جنس و کالایی در بازار نوع تقلبی آن نیز وجود دارد، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که به هنگام خرید شمش های طلا، به مشخصات شمش توجه فرمایید.

     

    سرمایه گذاری در شمش طلا

     

    از سوی دیگر باید اشاره داشت که سرمایه گذاری در شمش طلا مانند سرمایه گذاری بر روی سایر مصنوعات طلا، یک سرمایه گذاری کاملا بلند مدت است و به شما توصیه می کنیم که هرگز این نوع از مصنوعات طلا را زیر 6 ماه نفروشید!

    در واقع برای برخورداری از یک سرمایه گذاری ایمن، لازم است که حداقل 6 ماه طلای خود را نگه دارید تا با افزایش قیمت طلا مواجه شوید. روند این چند سال اخیر قیمت طلا و رشد بسیاری که داشته است، ثابت کرده که خرید و فروش طلا همیشه یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری است.

    از سوی دیگر خرید شمش طلا و یا بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری ، به دلیل عیار بالایی که دارد، شما را با سود قابل توجهی مواجه خواهد کرد! در ادامه به بررسی نکات مهمی درباره شمش های طلا می پردازیم:

     

    • شمش های طلا از طلای خام مذاب به دست می آیند که این طلای مذاب را درون قالب هایی با وزن مشخص و شکلی یکسان می ریزند و سپس آن را بسته بندی می کنند.
    • شمش های طلایی دارای اعتبار هستند که دارای بسته بندی و وکیوم باشند و همچنین مشخصات شمش بر روی بسته آن ها حک شده باشد.
    • شمش های طلای معتبر یا همان بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری ، شمش های 24 عیار و آن هم از برندهای معتبر می باشد.  

    شمش طلا و شناسنامه آن:

     

    می توان اذعان داشت که بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری ، شمشی می باشد که دارای شناسنامه بوده و همچنین توسط فروشگاه های معتبر ارائه شود. به صورت کلی یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی های بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری ، شناسنامه آن است.

    منظور از شناسنامه شمش طلا نیز اطلاعات کاربردی و قابل استعلام آن است که بر روی آن حک شده و به هنگام خرید می توان به راحتی آن را استعلام گرفت. از جمله اطلاعاتی که بر روی شمش های طلای معتبر حک شده است، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

     

    • وزن شمش مورد نظر
    • عیار شمش
    • کد شناسایی و یا کد رهگیری
    • شرکت و یا کارخانه تولید کننده
    • هولوگرام و لوگوی کارخانه

     

    شما عزیزان با استفاده از کد شناسایی که بر روی شمش های طلا حک می شود، می توانید به راحتی شمش ها را استعلام بگیرید و از اصالت و عیار آن مطمئن شوید. در این راستا می توانید کدهای شناسایی را در نرم افزارها و یا وب سایت های مربوطه وارد نمایید.

    سپس اطلاعاتی که بر روی شمش درج شده است، در صفحه نمایش مورد نظر قابل رویت می باشد. از سوی دیگر می توانید با اتحادیه طلا و جواهران نیز تماس بر قرار کرده و کد شناسایی را بخوانید و آن ها از صحت شمش های طلا، شما را آگاه می کنند.

     

    بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری

     

    حال که در خصوص شمش های طلا و همچنین شناسنامه آن ها اطلاعاتی را به دست آوردید، باید به بررسی بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری  و برندهای معتبری که این نوع شمش ها را ارائه می دهند، با شما صحبت کنیم. به صورت کلی باید اشاره داشت که یکی از معتبرترین شمش ها و یا بهترین شمش طلا برای سرمایه گذار، شمش های سوئیسی هستند که در جهان دارای اعتبار بالایی است.

    این شمش ها در کشور سوئیس ساخته می شود و به سایر کشورهای دنیا ارسال می گردد. البته شمش های سوئیسی نیز دارای شناسنامه ای بین المللی می باشد و به راحتی قابل استعلام است. به صورتی که شما بارکد و یا همان کد شناسایی شمش را می توانید در سایت های معتبر جهانی وارد کرده و سپس اطلاعات درج شده بر روی شمش را به راحتی مشاهده کنید.

     

    شمش های سوئیسی

     

    همچنین این نوع شمش ها را باید از فروشگاه های معتبر خریداری فرمایید تا بتوانید به اصالت محصولی که در دست دارید، اطمینان حاصل کنید. به غیر از شمش های سوئیسی نیز یک سری برندهای خاص ایرانی شمش هایی با کیفیت و عیار بالا تولید می کنند که جزء بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری محسوب می شوند.

    شایان ذکر است که این شمش های ایرانی را نیز باید از فروشگاه های معتبر و با سابقه خریداری کنید. از جمله بهترین برندهای شمش های ایرانی که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشند، می توان به  پارسیس گلد، ایران شمش، خانه سکه ایران، شمش پرنیا، شمش محمد، شمش ونوس و... اشاره داشت.

     

    مزیت های سرمایه گذاری بر روی بهترین شمش های طلا

     

    در این مطلب و مقالات گذشته از وب سایت کافه سیلور نیز خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم که یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری و کسب سود، خرید شمش های طلاست.

    به دلیل آن که شمش های طلا نسبت به سایر مصنوعات طلا مانند زیور آلات، سکه و ... یک سری مزیت های خاص دارند. از جمله مزیت های مهم آن ها قابل فروش بودن در بازار جهانی، ساخته شده از طلای 24 عیار و همچنین نداشتن اجرت ساخت اشاره کرد.

    البته به غیر از این موارد ذکر شده، شمش های طلا مزیت های بی شماری در سرمایه گذاری دارند. بنابراین کافه سیلور به عنوان کارشناسان در این حوزه، به شما توصیه می کند که حتما خرید شمش طلا را به خصوص بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری  را سبد سرمایه های خود قرار دهید. از جمله مزیت های خرید بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری  می توان به موارد مهم زیر اشاره داشت:

     

    • شمش های طلا در وزن های متفاوتی وجود دارند و همین موضوع سبب شده تا افراد با هر سرمایه ای، بتوانند این نوع از مصنوع طلا را خریداری کرده و به سود دهی برسند.  
    • شمش های طلا نسبت به سایر مصنوعات طلا، از اعتبار بالاتری برخوردار است و در بازار طلای جهانی نیز خرید و فروش می شود.
    • شمش های طلا بر خلاف زیور آلات طلا اجرت ساخت ندارند. بنابراین شما هزینه ای کمتر پرداخت می کنید و به دلیل همین نداشتن اجرت، با نوسانات بازار، زودتر به سوددهی می رسید.
    • یکی از بهترین روش ها برای هدیه دادن به افرادی که به آن ها علاقه دارید، خرید شمش های طلاست. به دلیل آن که بدین صورت هم می توانید با هر بودجه ای که دارید این مصنوعات طلا را خریداری کنید و همچنین یک هدیه به یاد ماندنی به آن ها بدهید.
    • بر خلاف سکه های طلا، شمش های طلا دارای حباب قیمتی نیستند و یک سرمایه گذاری امن تر نسبت به سکه های طلا محسوب می شوند.

     

    مزیت های سرمایه گذاری بر روی بهترین شمش های طلا

     

    سخن پایانی:

     

    در این مقاله از وب سایت کافه سیلور، سعی کردیم تا به بررسی بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری  بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت فرمایید. 

     

    blog.comments
    Write a comment Close
    *
    blog.comments.onlyregisteredusersleavecomments