<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    انگشتر طلای مردانه

    انگشتر طلای مردانه

     امروزه استفاده از اکسسوری علاوه بر خانم ها، در میان آقایان نیز رواج یافته است. به طوری که دیگر اعتقاد آقایان به اینکه نباید از زیور آلات استفاده کنند، وجود ندارد. درواقع اکثر آقایان از اکسسوری های خاص برای زیباتر کردن استایلشان لذت می برند.

    همچنین انگشتر طلای مردانه یکی از بهترین اکسسوری هایی است که  حلقه ازدواج یکی از پرکاربرد ترین نوع آن به شمار می رود. به همین سبب در این مقاله درباره انگشتر طلا و نکات مربوط به خرید آن مطالبی مطرح خواهد شد. چنانچه قصد خرید یک انگشتر خاص و ارزنده برای خود یا دیگران دارید. تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

    اهمیت استفاده از انگشتر مردانه


    استفاده از انگشتر طلای مردانه به عنوان اکسسوری می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی استایل آقایان داشته باشد. درواقع انگشتر طلا گزینه خوبی برای آقایان خوش پوش محسوب می شود‌. همچنین شما می توانید زیباترین انگشتر مردانه طلا را با استایل های مختلف همچون: رسمی، اسپرت خودتان ست کنید.

     

    ویژگی های انگشتر طلای مردانه 


    استفاده از طلا 


    همانطور که می دانید در بازار، انگشتر های مردانه زیادی وجود دارد که جزو گروه بدلیجات محسوب می شوند‌‌. زیرا این نوع انگشتر ها از طول عمر پایینی برخوردار اند و حتی ممکن است پس از چند بار استفاده کیفیت اولیه خودشان را از دست بدهند.

    به همین سبب استفاده از طلا در انگشتر های مردانه باعث بالا رفتن ارزش مادی و کیفیت آن ها می شود. همچنین اگر به طور کامل از طلا برای ساخت انگشتر استفاده نشود، باز هم متریال های دیگری که در کنار طلا استفاده می شوند، مقاومت و طول عمر آن را افزایش می دهند.


    داشتن طراحی خاص و مردانه


    انگشتر های مردانه باید دارای طراحی خاص و متناسب با سلیقه آقایان باشند. شاید انگشتر های زیادی در بازار مشاهده کرده باشید که با نام انگشتر مردانه به فروش می رسند، اما ظاهر ظریف آن ها توجه آقایان را جلب نمی کند.

    درواقع انگشتر های طلای مردانه با طراحی خاص خود می توانند نظر هر بیننده ای را  جلب کنند. پس انگشتر های طلای مردانه لازم است طراحی خاص و زیبایی داشته باشند.

     

    قیمت مناسب


    یکی از عوامل مهم بعد از انتخاب انگشتر طلای مردانه قیمت آن است. درواقع افراد معمولا به دنبال انگشتر های خاص با قیمت مناسب می گردند. پس یکی از ویژگی های خوب انگشتر طلا، قیمت ارزان آن است.

    زیرا این انگشتر ها با ظاهر و طراحی خاص خود می توانند شما را از خرید اکسسوری های بدل و بی کیفیت بی نیاز کنند. بنابراین شما با خرید یک انگشتر خوب که با ترکیبی از طلا ساخته شده و قیمت مناسبی دارد می توانید استایل خود را کامل کنید.

     

    ویژگی های انگشتر طلای مردانه

     

    نماد های متنوع


    اکثر آقایان دوست دارند که یک انگشتر نماد دار و با مفهوم را در دست خود قرار دهند و از خرید انگشتر هایی که هیچ مفهوم و نماد خاصی ندارند خودداری می کنند.

    درواقع انگشتر های بی مفهوم برای آن ها جذابیتی ندارد. پس اگر قصد خرید هدیه برای آقایان را دارید و می خواهید انگشتر مناسبی انتخاب کنید، حتما به نماد های حک شده و معانی انگشتر توجه کنید.

     
    برای مثال برخی انگشتر های طلای مردانه با نماد ماه تولد ساخته می شوند. پس می توان با توجه به ماه تولد فرد مورد نظر، آن را خریداری کرده و به عنوان هدیه به او تقدیم کنید.

    چرا انگشتر طلای مردانه از انگشتر نقره مردانه بهتر است؟


    در سال های گذشته پوشیدن انگشتر در دستان آقایان تنها به انگشتر هایی که نگین و سنگ های قیمتی مانند عقیق و یاقوت داشتند، محدود شده بود. اما امروزه استفاده از انگشتر طلای مردانه در میان آقایان بسیار محبوب شده است و بسیاری از آقایان حلقه نامزدی خود را جنس طلا یا پلاتین انتخاب می کنند.


    با وجود فواید بسیار طلا، برخی افراد می گویند که چرا نقره را به جای طلا خریداری نکنیم؟ و یا اینکه قیمت خرید طلا بیش تر از نقره است.

    در پاسخ به این سوال باید گفت که استخراج نقره کار آسانی نیست و مشکل دیگری که در استفاده از انگشتر های مردانه نقره وجود دارد، دوام پایین آن در مقایسه با طلاست. همچنین اطمینان حاصل کردن از اصل بودن زیور آلات نقره کار دشواری است. پس در نهایت خرید انگشتر طلا می تواند گزینه مناسب تری باشد.


    سنگ های قیمتی مناسب برای انگشتر طلای مردانه


    از گذشته انگشتر های نگین دار با سنگ های قیمتی مانند: عقیق، یاقوت، زبرجد مورد استفاده آقایان مخصوصا افراد مسن قرار می گرفتند. جنس این انگشتر ها معمولا از نقره و برنج بوده و گاهی اوقات از نسلی به نسلی دیگر دست به دست می شدند.
    در ساخت انگشتر مردانه علاوه بر سنگ های ذکر شده از سنگ های دیگری مانند: فیروزه، آمیتیست، اوپال و اونیکس نیز استفاده می شود.
    همچنین الماس هم جز ارزنده ترین سنگ های قیمتی است که علاوه بر استفاده بر روی زیور آلات خانم ها بلکه بر روی انگشتر طلای مردانه نیز کاربرد فراوانی دارد. زیرا الماس از درخشش خاصی برخوردار است و بی رنگ بودن آن در کنار طلا هماهنگی چشم نوازی را ایجاد می کند. ناگفته نماند که الماس از لحاظ فیزیکی در برابر ضربه ها بسیار مقاوم است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

    مزایای  انگشتر طلا برای آقایان


    انگشتر طلا برای آقایان می تواند مزایای زیادی در کنار زیبایی ظاهر داشته باشد. درواقع می تواند اعتماد به نفس را در افراد افزایش دهد. زیرا واکنش پذیری و مقاومت بالا، خاصیت این فلز را دوچندان کرده و باعث شده تا روی بدن تاثیرات مثبتی داشته شد.

     

    مزایای  انگشتر طلا برای آقایان

     

    همچنین طلا برای جسم و روح خواص بی شماری دارد به همین دلیل استفاده از آن توصیه می شود. اما بیشتر مردان به دلیل ضرر هایی که طلا دارد از آن استفاده نمی کنند در صورتی که فوایدی هم برای آن ثبت شده است.

    نکات مهم در انتخاب انگشتر طلای مردانه


    چنانچه قصد خرید انگشتر نگین دار را دارید حتما به اینکه وزن نگین آن کم شده است یا خیر توجه کنید.برای خرید انگشتر هایی که ترکیب چرم و طلا هستند، طبیعی بودن چرم از اهمیت بالایی برخوردار است.تعداد انگشتر را با توجه به سلیقه خودتان در نظر بگیرید.

    رنگ پوست افراد با یکدیگر فرق می کند پس بهتر است انگشتر طلا را با توجه به تناژ پوست‌تان انتخاب کنید. برای مثال اگر حالت پوست شما سرد است بهتر است از انگشتر طلای سفید استفاده کنید و در صورتی که حالت پوست شما گرم است انگشتر طلای زرد را انتخاب کنید.همچنین افرادی که دارای رنگ پوست خنثی هستند، می توانند از هر رنگ انگشتر طلای مردانه که دوست دارند انتخاب کنند.

    به فرم دست توجه کنید درواقع افرادی که دست کوچک و ظریفی دارند بهتر است  انگشتر های ظریف و سایز کوچک را خریداری کنند. درصورتی که به انگشتر های نگین دار علاقه مند بودید حتما سنگ یا نگین های کوچک گرد، قلبی شکل، یا بیضی مناسب دست خود را خریداری کنید.همچنین آقایانی که دست بزرگی دارند می توانند انگشتر پهن را انتخاب کنند.

    فرم انگشتان نیز در انتخاب نوع انگشتر تاثیر گذار است. افرادی که انگشت دراز دارند در این حالت بهتر است از انگشتر های پهن و یا با نگین گرد استفاده کنند.


    افرادی که انگشت کوتاه دارند، در این حالت برای کشیده نشان دادن انگشتشان می توانند انگشتر های باریک، نازک و ظریف را انتخاب کنند. نگین های کشیده یک انگشتر می تواند انگشت های کوتاه شما را کشیده تر نشان دهد.


    افرادی که انگشت قلمی دارند و دوست دارند انگشتشان پهن به نظر برسد می توانند انگشتر هایی با سنگ های ریز یا انگشتر های قطور را خریداری کنند.افرادی که انگشت پهن دارند باید از انگشتر های کلفت، بزرگ و نامتقارن استفاده کنند.

    کلام اخر
    در این مقاله درباره فواید انگشتر طلای مردانه و   نکات مهم در هنگام خرید آن پرداختیم. حال شما با مطالعه مطالب ذکر شده می توانید بهترین انگشتر مردانه را با توجه به طراحی و نماد مورد علاقه خود خریداری کنید و یا در مناسبت های خاص می توانید انگشتر هایی با معانی متنوع را به دوستان و آشنایان هدیه دهید.