<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    مرجع تخصصی تسبیح نقره

    خواص نقره

    فلز نقره با ارزش بالا و خواص فراوان موجب شده طی سالیان دراز میان فرهنگ های بسیاری  مورد استفاده قرار بگیرد. نقره دارای پیشینه درخشانی است و به عنوان یک عامل ضد میکروبی قوی در مبارزه با عفونت و کمک به پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا، بهبود زخم و سایر بیماری ها بکار می رود .
    از زمان های قدیم انسان ها در تلاش بوده اند که از سنگ های قیمتی و مواد معدنی با ارزش در ساخت جواهرات و زیور آلات استفاده کنند. در حال حاضر نقره یکی از جواهرات محبوب و پرطرفدار در کل دنیا محسوب می شود.
    فلز نقره با ارزش بالا و خواص فراوان به عنوان یک فلز پایه در جواهر سازی بکار می رود، و نسبت به سایر فلزات کاربرد بیشتری دارد.

    از جمله این جواهرات پرطرفدار تسبیح های نقره می باشند.
    منافع و خواص بی شمار موجود در نقره آن را به یک فلز بی نظیر و منحصربه فرد برای جواهرسازی تبدیل کرده است.
    نقره دارای رنگ سفید ملایم بوده و توانایی انعکاس، انتقال گرما، الکتریسیته و همچنین صیقل کاری و جلا را دارا می باشد. که در بسیاری از این موارد از فلزات مشابه خودش بیشتر بالاتر می باشد.

    ویژگی‌های تسبیح نقره
    تسبیح نقره علاوه بر اینکه زیبایی قابل توجهی را از آن خود کرده است، ویژگی‌های متفاوتی هم دارد. از جمله ویژگی‌های بارز این تسبیح درخشندگی حیرت انگیز، کمیاب بودن و ضد میکروب بودن آن می‌باشد.

    خرید و قیمت تسبیح نقره اصل
    عوامل متعددی در تعیین قیمت تسبیح نقره تاثیرگذار هستند. برای مثال قیمت تسبیح نقره 925 عیار در مدل‌‌هایی مثل تسبیح نقره 33 دانه و تسبیح نقره 101 دانه متفاوت هستند؛ اما کافه سیلور می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که با قیمتی به صرفه و اقتصادی می‌توانید یک تسبیح نقره اصل برای خود تهیه کنید.

    تسبیح و نقره تقلبی

     برخی فروشنده ها تسبیح و نقره تقلبی و غیر اصلی و بی‌کیفیت خود را با قیمت بالایی به مشتریان می‌فروشند. اگر می‌خواهید فریب چنین فروشنده‌هایی را نخورید حتما از قبل درباره فروشگاه‌های معتبر اینترنتی تحقیق کنید. خرید اینترنتی تسبیح از کافه سیلور نیز فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا خریدی به دور از خسارت و پشیمانی را تجربه کنید.

    کافه سیلور مرجع تخصصی تسبیح نقره

    اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل به خرید تسبیح نقره را دارید، می‎توانید لیست متنوعی از تسبیح‌های نقره را در این صفحه مشاهده کنید و تسبیح مورد نظر خود را به آسانی خرید کرده و درب منزل تحویل بگیرید. این تسبیح انتخاب مناسبی برای خود و یا هدیه برای عزیزانتان می‌باشد و شما با خرید محصولات متنوع از کافه سیلور می‌توانید تجربه خرید خوبی را به خودتان هدیه دهید.

    معمولاً مدل های ساخته شده با انواع سنگ های قیمتی از محبوبیت و توجه بالاتری در بین مردم برخوردار هستند. از این میان میتوان به محبوب‌ترین آن‌ها که از جنس عقیق یمن،فیروزه نیشابوری، شاه مقصود و یسر و … اشاره کرد. در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با  کارشناسان ما در ارتباط باشید.

     

    کافه سیلوراولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی و پستی جواهرات نقره در ایران  ( پدر نقره ایران )تولید کننده دست اول و ارائه زیورآلات و جواهرات نقره به مصرف کننده بدون واسطه با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت کارشناسی مجرب سنگ و صدور شناسنامه بین المللی حراج کارهای قدیمی، سنتی و کلاسیک مردانه با قیمت های باورنکردنی  قبول سفارشات ساخت جواهرات با ایده شخصی یا از روی ژورنال حکاکی گود و سنتی سنگ ها قبول سفارش سنگ های قیمتی و کمیاب گارانتی تعویض ، با کافه سیلور خرید مطمئن و راحت را تجربه خواهید کرد.