<
search
عربی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    خریداران نزولی به سمت نقره شتافتند!

    خریداران نزولی به سمت نقره شتافتند!

    کارشناسان کافه سیلور:

    طی جلسه‌ی آسیایی روز چهارشنبه، برخی از خریداران نزولی را در نزدیکی منطقه 26.75 دلار به خود جذب می‌کند، فلز سفید در حال حاضر کمی بالاتر از 27.00 دلار قرار دارد که حدود 0.35 درصد در روز افزایش یافته است.

     

     

    از این رو، هر حرکت صعودی بعدی به احتمال زیاد عرضه‌ی تازه را در نزدیکی مقاومت افقی 27.50 دلار جذب می‌کند. با این حال، قدرت پایدار فراتر از آن، ممکن است باعث یک رالی کوتاه‌مدت شود و نقره XAG/USD را فراتر از مرز 28.00 دلار، به مانع 28.20 دلار برساند. این مومنتوم می‌تواند بیشتر امتداد یابد، اگرچه به احتمال زیاد در نزدیکی نقطه شکست حمایت 100-SMA، نزدیک به منطقه 28.70 دلار، محدود باقی می‌ماند. به دنبال آن رقم گرد 29.00 دلار قرار می‌گیرد که در صورت عبور از آن، سوگیری کوتاه‌مدت به نفع معامله‌گران صعودی تغییر خواهد کرد.

    همانند طلا، نقره نیز در بورس کالای کشورهای سرتاسر جهان معامله می‌شود و در کنار آن صنایع زیادی همچون الکترونیک، انرژی خورشیدی، عکاسی، باتری‌سازی و جواهرسازی برای ادامه فعالیت خود به این فلز ارزشمند نیاز دارند. به همین دلیل تقاضا برای نقره همیشه وجود خواهد داشت و این فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند.

     

    از طرف دیگر، به نظر می‌رسد منطقه 26.50-26.45 دلار یا پایین‌ترین سطح چند ماهه، به عنوان یک حمایت قوی فوری ظاهر شده است. معامله‌گران نزولی باید قبل از موقعیت‌یابی برای حرکت کاهشی بیشتر به سمت کف نوسانی ماهانه ماه مه، در حوالی سطح 26.00 دلار، منتظر فروش بعدی در زیر منطقه مذکور باشند. حمایت مربوطه‌ی بعدی در نزدیکی منطقه افقی 25.60 دلار قرار دارد که در زیر آن نقره XAG/USD می‌تواند تا مرز روانی 25.00 دلار سقوط کند و در نهایت به منطقه حمایتی 24.40-24.30 دلار برسد.

    خرید و فروش شمش نقره و ساچمه نقره   و شمش طلا و طلای آب شده در فروشگاه کافه سیلور به صورت حضوری انجام میشود.

    گفتنی است این فلز گرانبها فاقد اعتقاد صعودی است و در محدوده‌ی معاملاتی گسترده‌تر روز گذشته محدود می‌ماند. 

     

     

    شمش طلا