<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    نقش دستبند کارتیه نقره در استایل

    اینکه انسان ها از چه زمان به دنبال تزئین ظاهر خود بوده اند و اقدام به طراحی دستبند کرده اند هنوز مشخص نیست اما با وجود یافته های قدیمی می توان گفت  برای مدت زمانی طولانی نقش عمده ای را در ظاهر ساختن استایل و تیپ به خصوص افراد (چه مردان و چه زنان) داشته است. امروزه اغلب افراد با استفاده از یک یا چند دستبند را برای آراستگی لباس های شان و مهم تر از آن به عنوان شیوه ای برای بیان خود بهره برداری می نمایند. برخی نیز دستبند را جهت یادآوری یا گرامی داشت مناسبتی خاص در زندگی استفاده می کنند. در نهایت با توجه به همه این دلائل دستبند ها به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزانه ما تبدیل شده است.

     

    ویژگی های مدل های مختلف دستبند

     

    حتما در جعبه زیورآلات­ خود دستبند محبوبی از جنس طلا، نقره یا مس داشته باشید. قبل از هر موضوعی لازم است بدانید که آیا می خواهید قطعه ای فلزی بخش اصلی آرایش دست تان را به عهده بگیرد، یا خیر؟ افراد اغلب به دنبالی یک ترکیب متفاوت  برای استفاده ترکیبی از دستبندها ی خود هستند. ترکیب دستبند های فلزی به معنای تنوع در طرحِ رنگی و سبکی می باشد. البته یک رنگ یا سبک واحد، برای تمامی دستبند های تان هم مدنظرتان باشد باز هم مشکلی وجود ندارد. دستبند های نقره از این نظر بسیار رایج بوده زیرا رنگ نقره تقریباً با هرچیزی هماهنگی پیدا می کند.البته همچنان در دسته ی فلزات ارزشمند قرار دارد و می تواند زیبایی خود را در طول زمان برای یک عمر نگه دارد.

     

     نقره می تواند بیش از ۶۵۰ نوع میکروب را دفع کند و عملکردی بسیار موثرتر از صدها ماده ضدعفونی کننده نشان دهد. نقره در ترمیم پوست نقشی موثر دارد. حتی به شکل استخوان‌ ها سروسامان می دهد. نقره کمک در بالا بودن انرژی موثر بوده  و تمایلات کسالت‌آور از بدنمان دور می کند. زیورآلات و اکسسوری‌های نقره به خصوص  دستبند نقره کارتیه؛ احساس قدرت و تازگی در افراد ایجاد می کند. حتی در متمرکز کردن افکار نیز  نقش دارد.

     

    بهبود فعالیت غدد

     

    اگر غدد درونی بدن شما به خوبی عمل نمی کند و مواد ترشحی غده چربی روی پوست با مشکلاتی همراه شده ، دستبند نقره کارتیه به این تغییرات واکنش نشان خواهد داد که با مرور زمان از بین می رود. شما با استفاده از دستبند نقره می توانید متوجه مشکلات در بدن خود شوید. در واقع این هشدار را از جانب فلز نقره دریافت خواهید کرد و به سراغ راهی برای درمان بروید.در صورتی که رنگ نقره به سمت سفیدی برود نشان از بروز مشکل در کلیه دارد. اکسسوری نقره بعد از استفاده در طولانی مدت دارای رنگ آبی شود، نشانه‌ی مقدار بالای سدیم در ترشحات پوستی می باشد. تا قبل از کشف  آنتی بیوتیک‌ها یا حتی درمانی برای بیماری‌هایی نظیر صرع ، پزشکانی در نواحی استوایی با قرار دادن نقره بر روی پوست، از آن به عنوان عامل ضدعفونی‌کننده و ضدباکتریایی استفاده می نمودند.

     

    تسکین درد

     

    ذرات ریز موجود در فلز نقره به واسطه در دست داشتن دستبند نقره کارتیه به مرور زمان جذب شده و اثر درمانی خود یعنی تسکین دردها را پیاده ‌سازی خواهد کرد. همین موضوع می تواند عامل  افزایش روزافزون محبوبیت دستبندهای کارتیه نقره در استایل بدانید.

     

    در زمان خرید نقره به تناژ پوستتان دقت کنید.

     

    توجه به تناژ پوست کمکتان می‌کند زیورآلات مناسب را پیدا کنید. به طور کلی به قاعده زیر دقت کنید:

    اگر رگ‌های دست شما آبی یا بنفش هستند: پوست شما تناژ سرد دارد. برای شما پلاتینیوم یا نقره مناسب است.

    اگر رگ‌های دست شما سبز است: تناژ پوست شما گرم است و زیورآلات طلایی رنگ یا مسی برایتان مناسب هستند.

    اگر رگ‌های دست شما آبی، سبز و بنفش است: تناژ پوست شما خنثی است و زیورآلات طلایی رنگ و نقره‌ای، هر دو برای شما مناسب هستند.

     

    خرید دستبند نقره زنانه و دخترانه

     

    خرید دستبند نقره زنانه و دخترانه

     

    بطور کلی طلا و جواهرات با هر مدل و شکلی که طراحی شوند، از انواع زیور آلات موردعلاقه و پر طرفدار در میان خانم ها محسوب می شود. این زیورآلات حتی در زمان های قدیم نیز محبوبیت بالایی برای بانوان داشته و به ظاهر و پوشش آن ها زیبایی خاصی اعطا میکرده. امروزه این جواهرات با تنوع بیشتری همراه شده اند و در ابعاد متفاوت و طرح های خاص به بازار طلا و نقره ارائه می شوند.


    دستبند نقره همچون دیگر دستنبد های طلا از انواع جواهرات شیک و مجلسی زنانه به شمار می رود  که طرفداران خاص خود را دارد.این مدل‌ دستبندها  دارای عیار های مختلف و کیفیت های متفاوت می باشند. در زمان انتخاب و خرید اکسسوری و زیورآلات نقره اول قبل از هر چیزی لازم است به این نکته توجه کنید که النگو، انگشتر و یا دستبندی که خریداری شده از جنس نقره اصل باشد. به این صورت که نقره های اصل همچون طلا خاصیت ضد آهنربایی داشته و به راحتی از آهنربا جدا می گردد. جهت تشخیص درست دستبندهای نقره اصل  این یک روش مطمئن خواهد بود. برند کارتیر در رابطه با تولید انواع  اکسسوری های معروف و جذابی ارائه می نماید که  دستبند و گردنبند بسیار زیبا که به افراد شخصیت داده و زیبای آن را چند برابر می کند.

     

    نکته دوم اینکه دستبندی که خانمها انتخاب کرده اند اندازه دور مچ آن ها باشد. ساختار و قفلی که در طراحی این مدل دستبندها استفاده شده است می بایست دوام بالایی داشته  تا طی استفاده از مچ دست جدا نشده و گم نشود. می بایست توجه داشت که در صورتی که دستبند های نقره از نوعی نگین اصل یا سنگ زینتی مرغوب در طراحی خود برخوردار بودند ؛ در ساختاری مناسب و محکم به خریدار عرضه شوند و بعد از مدتی نگین های روی دستبند کاهش پیدا نکند. همچنین شفافیت و رنگی که برای دستبند نقره استفاده شده، ثابت و ماندگار باشد و بعد از گذشت زمان تغییر رنگ نداشته باشد. این موارد از نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید دستبندهای نقره بوده که هر خانمی در هنگام خرید باید به عیار و کیفیت دستبند و سپس زیبایی و خاص بودن طراحی آن و درنهایت به قیمت دستبند توجه نماید.

     

    خرید دستبند کارتیر نقره

     

    خرید دستبند کارتیر نقره

     

    این برند به عنوان معروف ترین و برترین برند های دنیا شناخته می شود چرا که  جلوه و سبک خاصی که در این محصول دیده می شود، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. محصولات کارتیر یک برند معروف فرانسوی که جهت زینت و زیبایی افراد طراحی و ارائه می شوند. امروزه این محصولات در میان افراد زیادی محبوبیت بالایی کسب کرده است. این محصول در مدل و نمونه های گوناگون طراحی شده که همه ی سلیقه ها را به خوبی پوشش می دهد.

     

    سخن پایانی

     

    مورد مهمی که در محصولات کارتیر وجود دارد، کپی برداری از آن می باشد که از این برند تولیدکنندگان داخلی خارجی بسیار کپی و در بازار عرضه می نمایند. بنابراین جهت خرید یک محصول با کیفیت و اصل می توان  به سایت کافه سیلور مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را با اجرت پایین و کیفیتی بالا خریداری نمایید.